קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 24 דק.
מנות20
ציון בריאות4
מגזין

עוגת פירות חג המולד הקריביים שלי הידוע גם בשם עוגה גדולה

עוגת פירות חג המולד הקריביים שלי הידוע גם בשם עוגה גדולה
עוגת פירות חג המולד הקריביים שלי הידוע גם בשם עוגה גדולה דורשת סביב 5 שעות ו-24 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 778 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 31 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 20 מנות. זה הוא די זול מתכון לאוהדים של מזון במרכז אמריקה. מתכון זה של Recipezaar כולל מאווררים 1. זה מושלם עבור חג המולד. אם יש לך קמח, סוכר, יין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: עוגת פירות חג המולד ללא ביצים, איך להכין עוגת פירות חג המולד, עוגת פירות חג המולד, ו עוגת פירות חג המולד.

מרכיבים

6(יכול להיות או להרחיק)1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים2(יכול להיות או להרחיק)Angostura bittersAngostura bitters4(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב בראונינגרוטב בראונינג454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי2(יכול להיות או להרחיק)יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה11 קילו קישואים,אבקת ציפורןאבקת ציפורן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקריסקוקריסקו454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דומדמניותדומדמניות10ביציםביצים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמחקמח227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיל מעורב (אופציונלי)פיל מעורב (אופציונלי)2(יכול להיות או להרחיק)תבלינים מעורביםתבלינים מעורבים11 קילו קישואים,1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות11 קילו קישואים,אבקת ג'ינג'ראבקת ג'ינג'ר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שזיף מיובששזיף מיובש454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דבש הדריםדבש הדרים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יין פורט או יין אדום או יין שרייין פורט או יין אדום או יין שרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, Pinot Gris, and Riesling are my top picks for Caribbean. You'll want to opt for wines with a bit of sweetness when dealing with spicy Caribbean dishes. Serve these wines chilled so they're even more refreshing. One wine you could try is Domaines Schlumberger Les Princes Abbes Gewurztraminer. It has 4.1 out of 5 stars and a bottle costs about 24 dollars.
Domaines Schlumberger Les Princes Abbes Gewurztraminer
Domaines Schlumberger Les Princes Abbes Gewurztraminer
כנראה היין המפורסם ביותר של אלזס, Traminer הגיע אלינו מצפון איטליה ותאריכים מהמאה ה -16. Gewurztraminer (מילולית: Traminer פיקנטי או מוסקי) הוא מבחר של החשמלית הריחנית ביותר ונודע בשם Gewurztraminer לקראת 1950. צהוב בהיר עם השתקפויות ברורות. היין בעל איכות צעירה. האף הוא אקספרסיבי וחושף דומיננטי פרחוני של רוז, אדמונית. מעט מסוכר, אחד תופס את הפרי האקזוטי, ליצ ' י ואחרי אוורור, אחד מגלה הערות של זנגביל רמז של מנטול. האף מציג אופי יפה, ללא פזרנות אבל עם preciseness. ההתחלה בפה היא בשפע ורך, נמרץ; היא מתפתחת על מדיום עם זריזות מרעננת. אותם טעמים של פירות אקזוטיים, ג ' ינג ' ר ופרחים של ורד נתפס באף נמצאים, עם מגע קל של מרירות על הגימור. הצטרפו למטבח מתובל וטעים כמו מטבח אסיה / פיוז ' ן, קישים פרואניים ומזונות עם תבלינים ואלמנטי פירות.