קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות4
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

עוגת פירות קיץ מיני גלידה

עוגת פירות קיץ מיני גלידה
והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 7 גר' של חלבון, 23 גרם של שומן, וסך הכל 455 קלוריות. הכנת המנה לוקחת כ 4 שעות ו -30 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. אם יש לך נקטרינה, פטל, גרידת תפוז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו פשטידות מיני בראוני מיני פאדג'י עם גבינת שמנת שקדים, מיני עוגות פירות, ו עוגות עוגת פירות מיני (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבודה עם דיסק מאפה אחד בכל פעם (לשמור על אחרים מקורר), לחץ על דיסקים באופן שווה עד דק (על 1/8 ב.) מעל התחתון, עד הצדדים, ובמיוחד לפינות של 6 (4 1/2-in.) עוגת גבינה מחבתות עם צדדים נשלפים. לקצץ קצוות אפילו עם חישוקים ו ישבנים זין בכל רחבי עם מזלג. תרגע 30 דקות. בינתיים, מחממים תנור ל 37
2
אופים מאפה על המדף התחתון של התנור עד חום זהוב, 20 עד 25 דקות.
3
בואו להתקרר לחלוטין.
4
מערבבים גלידה עם Cointreau ו zest עד חלקה. מחלקים בין קרום מקורר, להגדיר על תבנית אפייה, להקפיא לפחות 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
5
להקציף ריבה עם 2 כפית. מים, ואז מסננים. קוביות מנגו דק לחתוך שזיף נקטרינה. מעל כל עוגה עם כל שילוב של פירות, או ללכת עם רק אחד. באמצעות מברשת מאפה, בנדיבות לטחון תוספות עם מרמלדה מתוח לשרת מיד.
מרכיבים שתצטרך
1
תן את הפשטידות לרכך במשך 5 דקות בטמפרטורת החדר כדי להקל על חיתוך.
2
אם אתה מתקשה לשחרר את העוגות שלך מהמחבתות שלהם, להגדיר אחד בכל פעם על קערה של מים חמים במשך כמה דקות ולאחר מכן להחליק סכין דק בין קצה המחבת והקרום. זה אמור לצוץ מיד.
מרכיבים שתצטרך
3
הפוך קדימה: ברגע הפשטידות קפואות לחלוטין דרך שלב 3, הם שומרים על עד 4 ימים, פעמיים עטוף בניילון נצמד. למעלה אותם רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם הבחירה הראשונה שלי לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.