קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות14
ציון בריאות2
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג המולד
מגזין

עוגת פירות תפוחים

עוגת פירות תפוחים
אם יש לך על 1 שעה ו 30 דקות לבלות במטבח, עוגת פירות תפוחים עשויה להיות יוצאת מן הכלל ללא חלב ולקטו אובו צמחוני מתכון לנסות. אתה מקבל קינוח המגיש 14. מנה אחת מכילה 298 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לך תפוחים טארט, משמשים, תמצית ונילן, ועוד כמה מרכיבים על היד, אתה יכול לעשות את זה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים מדהים ציון של 20%. מתכונים דומים: עוגת פירות לבנה: עוגת הפירות הקלה של ננה ג'פסון, פרוקטקה (עוגת פירות שוודית .... לא כמו עוגת פירות אמריקאית), ו פרוקטקה (עוגת פירות שוודית .... לא כמו עוגת פירות אמריקאית).

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו תפוחים ומיץ תפוזים; מניחים בצד. בקערה גדולה מקציפים את הסוכר, הביצים, השמן והווניל לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
לשימור,לשימור,
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
(קיבלר)(קיבלר)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
שלב את הקמח, המלח, אבקת האפייה, הקינמון, הסודה לשתייה ואגוז המוסקט; מוסיפים לתערובת הסוכר רק עד לקבלת תערובת אחידה. מקפלים פנימה את הדובדבנים, המשמשים, אגוזי המלך ותערובת התפוחים.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)
1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
לשימור,לשימור,
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
מעבירים ל-9 אינץ ' משומן ומקומח. איקס 5-ב. כיכר פאן.
ציוד שתשתמש בו
חפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחתחפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחת
4
אופים בחום של 350 ניתנים לזיהוי למשך 55-65 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים לרשת להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
5
חותכים בסכין משוננת.
ציוד שתשתמש בו
3 M&M ירוקים3 M&M ירוקים

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדובדבנים מסוכרים אדומים ו / או ירוקים, מרובעיםדובדבנים מסוכרים אדומים ו / או ירוקים, מרובעים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה של משמשים מיובשים, קצוציםחבילה של משמשים מיובשים, קצוצים2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרטארט תפוחים, קלופים וקצוציםטארט תפוחים, קלופים וקצוצים1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגת פירות עובדת ממש טוב עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם האחוזה של נ.ו. ג ' ונסון עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "