קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות1
ציון בריאות22
מגזין

עוגת פקאן

עוגת פקאן
פאי פקאן דורש על 55 דקות מההתחלה ועד הסוף. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 30 גרם חלבון 169 גרם של שומן, וסך הכל 3177 קלוריות. והוא מספק כ 1 מנות . רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם חמאה, תמצית ונילן, קרום עוגה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. חג ההודיה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה עובד טוב כמו קינוח. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. נסו עוגת גבינה עם שוקולד פקאן, עוגת חמאה, ו עוגת דובדבנים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות להירגע ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
תירגע, ריזלינג.
תירגע, ריזלינג.
מכרמים של אזור היין מוסל, הענבים הריזלינג האלה מבשילים באדמה צפחה ומינרלית ונקטפים על בסיס הטעם והבשלות האופטימליים שלהם. קר מותסס במכלי נירוסטה, יין זה מביא חומציות טבעית, מתן איזון מושלם כי הוא פריך מרענן ומשאיר את הפה להשקות יותר.תירגע ריזלינג הוא מותסס מעט יבש עם זר פירותי נפלא וטעמים אינטנסיביים של תפוחים ואפרסקים עם רק רמז של הדר.תירגע ריזלינג הוא טעים בכוחות עצמו! אבל זה זוגות בצורה מושלמת עם מגוון רחב של מזונות, מאכלי ים ועוף בגריל למנות אסייתיות מתובלות וסלטים טריים.