קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות14
ציון בריאות1
מגזין

עוגת קפה שטרויזל

עוגת קפה שטרויזל
עוגת קפה שטרויזל יכולה להיות רק לקטו אובו צמחוני מתכון שחיפשת. מתכון זה משמש 14. ארוחת בוקר זו כוללת 309 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 5 דקות. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם סוכר, סודה לשתייה, ביצים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 18%, וזה לא כל כך יוצא דופן. מתכונים דומים: עוגת קפה שטרויזל תפוחים (תוספת שטרויזל פקאן), עוגת קפה שטרויזל, ו עוגת קפה שטרויזל.

הוראות

1
בקערה גדולה, חמאת שמנת וסוכר עד אור רכה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים ביצים, אחת אחת, ומקציפים היטב לאחר כל הוספה. מקציפים וניל.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
ביצהביצה
3
שלב קמח, אבקת אפייה וסודה; מוסיפים לתערובת מוקרמת לסירוגין עם שמנת חמוצה, ומקציפים היטב לאחר כל הוספה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
פופפופ
4
כפית חצי הבלילה לתוך 10-ב משומן. מחבת צינור.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
שלב מרכיבי ציפוי; מפזרים חצי מעל הבלילה.
6
מוסיפים את יתרת הבלילה והתוספת.
7
אופים בחום של 350 מעלות צלזיוס למשך 45 דקות או עד לסיום. מצננים במחבת על רשת למשך 10 דקות לפני שמוציאים מהתבנית להתקרר לחלוטין. לציפוי, שלב את כל החומרים עד לקבלת תערובת חלקה; מזלפים מעל העוגה.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לעוגת קפה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את נ. ב. סולרה קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.