קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת קרם בוסטון

עוגת קרם בוסטון
עוגת קרם בוסטון דורש כ 45 דקות מתחילתו ועד סופו. אתה מקבל קינוח שמגיש 8. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 3 גרם חלבון, 6 גרם שומן, ובסך הכל 262 קלוריות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. לכו לחנות ואספו שוקולד חצי מתוק, חלב, תערובת פודינג וניל ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 16%. ציון זה לא כל כך מדהים. נסו עוגת מלאך קרם בוסטון, עוגת עוגת קרם בוסטון, ו עוגת עוגת קרם בוסטון עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מכינים בלילת עוגה לפי הוראות החבילה, מוסיפים תמצית לימון.
מרכיבים שתצטרך
תמצית לימוןתמצית לימון
2
יוצקים לתוך 9-ב משומן ומקומח. תבנית אפייה עגולה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים בחום של 350 כ - 25 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
4
בקערה, להקציף חלב תערובת פודינג במשך 2 דקות; במקרר. בסיר כבד או במיקרוגל; ממיסים שוקולד וחמאה, מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים פנימה את הסוכר של הקונדיטורים עד שהוא מתפורר. מערבבים מים חמים, 1 כפית בכל פעם, עד לקבלת תערובת חלקה. פיצול עוגה לשתי שכבות אופקיות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
תערובת פודינגתערובת פודינג
שוקולדשוקולד
חמאהחמאה
מיםמים
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
קערהקערה
5
מורחים פודינג על השכבה התחתונה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
6
מניחים שכבה שנייה מעל פודינג.
7
יוצקים זיגוג שוקולד מעל, נותנים לו לטפטף את הצדדים. יש לאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
זיגוג שוקולדזיגוג שוקולד

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לעוגה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "