קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת קרם תפוזים שלישית

עוגת קרם תפוזים שלישית
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו עוגת קרם תפוזים שלישית. מתכון זה מכין 10 מנות עם 329 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 35 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך ציפוי מוקצף, מים, תערובת עוגת תפוזים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. עם כפית ציון של 24%, המנה הזו לא כל כך מעולה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוגת ספוג כתומה עם קרם בווארי כתום, עוגת קטיף חזירים (עוגת תפוזים מנדרינה עם ציפוי קצפת אננס), ו עוגת לירה ריקוטה במילוי תפוז דם, תוספת מסקרפונה קצפת ופרוסות תפוז דם מסוכרות.

הוראות

1
מערבבים תערובת עוגת תפוזים ואופים בתבנית עוגה בגודל 9 על 13 אינץ ' לפי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
תערובת עוגהתערובת עוגה
כתוםכתום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
טופס עוגהטופס עוגה
2
תנו לעוגה להתקרר ולחורר חורים בעוגה במרחק של 1 אינץ ' זה מזה בעזרת מזלג.
3
מערבבים את הג ' לטין עם המים החמים ואז מוסיפים את המים הקרים.
מרכיבים שתצטרך
ג ' לטיןג ' לטין
מיםמים
4
יוצקים באופן שווה על העוגה שהתקררה.
5
שלב את התוספת המוקצפת, פודינג וניל אינסטנט, חלב, וניל ותמציות תפוז. מקציפים עד לערבוב יסודי וסמיך.
מרכיבים שתצטרך
תערובת פודינג וניל מיידיתתערובת פודינג וניל מיידית
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
ונילוניל
כתוםכתום
חלבחלב
6
מורחים באופן שווה על העוגה. מקררים עוגה במשך שעה 1 לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לעוגה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "