קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

עוגת רום בטטה קריבית עם ציפוי רום חמאה רום

עוגת רום בטטה קריבית עם ציפוי רום חמאה רום
עוגת רום בטטה קריבית עם ציפוי רום חמאה רום יכול להיות רק מרכז אמריקה מתכון שאתה מחפש. והוא יספק כ 24 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 338 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 15 גרם שומן. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. גשו לסופר וקנו זנגביל טחון, מלח, רום ועוד מספר מצרכים לעשות היום. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. מתכונים דומים: גלידת אננס טבעת רום # SummerDessertWeek, עוגת פאונד בטטה עם ציפוי מרשמלו, ו עוגת בטטה עם ציפוי גבינת שמנת.

הוראות

1
משרים את הצימוקים ברום לפחות 30 דקות כדי להשרות אותם.בינתיים לקלף, קוביות ומרתיחים תפוחי אדמה מתוקים עד רך. מחית ולתת מגניב.מחממים תנור ל 350, ומכינים 13 X 9 תבנית אפייה עם ספריי בישול וקצת קמח.
מרכיבים שתצטרך
2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
דבש הדריםדבש הדרים
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מערבבים את כל מרכיבי העוגה (למעט צימוקים) בקערת ערבוב גדולה. מערבבים לשלב. עם מיקסר חשמלי, לערבב על מהירות בינונית במשך כ 2 דקות. מקפלים בתערובת צימוקים / רום.
מרכיבים שתצטרך
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
דבש הדריםדבש הדרים
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
3
מורחים לתוך תבנית אפייה מוכנה ואופים במשך 25 דקות, או עד שקיסם מוכנס במרכז יוצא נקי. לקרר את העוגה לחלוטין לפני frosting.To הפוך את הזיגוג, להמיס את החמאה בסיר גדול, ולאפשר לו חום רק בקלילות.
מרכיבים שתצטרך
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
4
הסר מהחום ולהוסיף את החומרים זיגוג הנותרים. לנצח עד חלקה וקרם. אתה יכול להוסיף קצת רום נוסף, מיץ תפוזים, או מים כדי לדלל אותו במידת הצורך, או להוסיף קצת סוכר ממתקים אם אתה צריך לעבות אותו.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
דבש הדריםדבש הדרים
5
מורחים על העוגה ומקררים בין לילה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
6
מגישים קר.

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום (ארוז היטב)סוכר חום (ארוז היטב)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרום כההרום כהה3(חוֹרֶף)רום כההרום כהה4ביציםביצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקע (או להשתמש טרי)ג'ינג'ר קרקע (או להשתמש טרי)11 קילו קישואים,אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ סחוט מתפוז טרימיץ סחוט מתפוז טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרידה כתומה טריה (מגוררת היטב)גרידה כתומה טריה (מגוררת היטב)11 קילו קישואים,גרידה כתומה טריה (מגוררת היטב)גרידה כתומה טריה (מגוררת היטב)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירה מבושל בטטותפירה מבושל בטטות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מיובש ולא ממותקקוקוס מיובש ולא ממותק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מיובש ולא ממותקקוקוס מיובש ולא ממותק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות