קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת שוקולד מקסיקנית

עוגת שוקולד מקסיקנית
אם יש לך שוקו לא חלבי, קיצור ספקטרום, סוכר חום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 37% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: עוגת שוקולד מקסיקנית, עוגת שוקולד מקסיקנית, ו עוגת שוקולד מקסיקני גינס.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדבש או להשתמש צוף אגבה גלם כדי לשמור את זה טבעוני לחלוטיןדבש או להשתמש צוף אגבה גלם כדי לשמור את זה טבעוני לחלוטין11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים3(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל בורבוןתמצית וניל בורבון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום אורגניסוכר חום אורגני2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח כוסמת-או תערובת של כוסמת, דורה וקמח אורזקמח כוסמת-או תערובת של כוסמת, דורה וקמח אורז113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר מומס בלגישוקולד מריר מומס בלגי11 קילו קישואים,קינמוןקינמון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוקולד קנבוס חלב או שוקולד חלבשוקולד קנבוס חלב או שוקולד חלב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מחליף ביצים ener-Gמחליף ביצים ener-G1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קפה נמס או אבקת אספרסו (נטול קפאין הוא בסדר)קפה נמס או אבקת אספרסו (נטול קפאין הוא בסדר)2(יכול להיות או להרחיק)מיץ לימון או תפוזיםמיץ לימון או תפוזים3(חוֹרֶף)עמילן טפיוקה או ארווט, או עמילן תפוחי אדמה)עמילן טפיוקה או ארווט, או עמילן תפוחי אדמה)1(יכול להיות או להרחיק)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם2(חוֹרֶף)קיצור אורגני ספקטרוםקיצור אורגני ספקטרום1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמחית בטטה לבנה או דלעת משומרתמחית בטטה לבנה או דלעת משומרת1(יכול להיות או להרחיק)מסטיק Xanthanמסטיק Xanthan

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 58 דולר לבקבוק.
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
הבציר 2016 של פינו רכס האזמרגד שלהם הוא ממוקד במיוחד ותוסס, לראווה להפליא שורשי העמק הירוק שלה. דובדבן בהיר, קופסת סיגרים, וניחוחות עוגת ריבס מובילים את הדרך, ואחריו ריחות כהים יותר של אוכמניות, אוכמניות, ופריחת פטל לאחר זמן בכוס. הערות מלוחות של קורנית, הל וציפורן לספק שכבה נוספת של מורכבות. הפה מלא פרי מתוק של דובדבן/ברי קטיפה, נישא על טאנינים המשרד, נותן את היין כי חושניות שמחזיק אותך חוזר לעוד. עוגת דובדבנים כהה עם תבלינים אגוז מוסקט מהדהדת בגימור האנרגטי. התווים המלוחים, החריף של גבינת צ ' דר עז מיושנת מביאים את הפרי המתוק ביין, כמו גם בשר חזיר מעושן מעושן, או ברוסקטה פטריות.