קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

עוגת שחמט I

עוגת שחמט I
מתכון עוגת שחמט אני מוכן בערך 1 שעה והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן וצמחוני ומתאים לאוהבי מזון דרומי. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 3 גר' של חלבון, 9 גרם של שומן, וסך הכל 290 קלוריות. גשו לסופר וקנו חמאה, שמנת, ביצים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. . 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. עם כפית ציון של 10%, צלחת זו היא רעה מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו אנגוס בארן עוגת שוקולד שחמט, עוגת שחמט, ו עוגת שחמט (מתכונים דומים).

הוראות

1
סוכר שמנת וחמאה או מרגרינה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
2
מוסיפים ביצים אחת בכל פעם, ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
3
מוסיפים שמנת ווניל לתערובת זו, ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
קרםקרם
4
יוצקים תערובת לתוך קליפת פאי 9 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
5
אופים ב 350 מעלות F (175 מעלות C) במשך 45 דקות, או עד להגדיר חום על גבי.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

ציוד

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Weingut Darting Durkheimer Nonnengarten Riesling Kabinett (1 ליטר). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Weingut Darting Durkheimer Nonnengarten Riesling Kabinett (1 ליטר)
Weingut Darting Durkheimer Nonnengarten Riesling Kabinett (1 ליטר)
Durkheimer Hochbenn Kabinett ריזלינג הוא יין מחניק ועשיר. יש השערה קלה של בוטרייטיס, וכמה טאנינים דביקים, אבל ההשפעה הכוללת נמכרת ומוצקה