קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות16
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת תות

עוגת תות
אם יש לך בערך 20 דקות לבלות במטבח, עוגת תות עשויה להיות מעולה ללא גלוטן וללא חלב מתכון לנסות. לקינוח הזה יש 63 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 16. זה מושלם עבור יום האם. אם יש לכם מים, תותים, סוכר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 22%. ציון זה הוא רע למדי. נסו סופגניות עוגת מיס (עוגת תות), עוגת תות עם מיני פופטארט תות, ו עוגת תות עבור מתכונים דומים.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לעוגת תות. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. קרם סולרה שרי עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי יש ענבר מבריק וגוון נחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף מלא בינוני עם גימור ארוך וטעים.