קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות10
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת תות שדה של סבתא-ריבס

עוגת תות שדה של סבתא-ריבס
מתכון זה מספק 10 מנות. עם 467 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 19 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם חמאה, ביצה, חמאה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. נסו עוגת יוגורט ריבס תות עם רוטב רום ריבס תות, עוגת ריבס לסבתא, ו עוגת ריבס של סבתא בי (מתכונים דומים).

הוראות

1
באמצעות 2 בלנדרים מאפה, למזג את הקמחים, סוכר, קיצור, חמאה ומלח.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
חמאהחמאה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
לטאטא את הביצה, חומץ ומים במדד 2 כוס ויוצקים על החומרים היבשים המשלבים את כל הנוזל ללא overworking את הבצק. לזרוק את הקמח הנוסף על כדור הבצק וצינה במידת האפשר. מחלקים את הבצק ל 2 דיסקים.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
מרדדים 1 חתיכת בצק כדי להפוך את הקרום התחתון.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
בצקבצק
גלולגלול
4
מניחים לתוך צלחת עוגה. שים צלחת במקרר כדי להירגע.
ציוד שתשתמש בו
טופס פאיטופס פאי
5
מחממים תנור ל 425 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
1
מערבבים את ריבס, תותים, סוכר, טפיוקה, קמח, גרידה ומיץ לימון, קורטוב של קינמון, וניל.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
תותיםתותים
קינמוןקינמון
ריבסריבס
טפיוקה.טפיוקה.
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
2
מערבבים היטב בקערה גדולה ויוצקים לתוך קרום צונן. נקדי את החלק העליון של המילוי עם החמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מברשת קצוות של קרום עוגה עם ביצה לבן לשטוף.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
קרום עוגהקרום עוגה
4
מרדדים את חתיכת הבצק האחר ומניחים מעל מילוי. Crimp לאטום קצוות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
5
מברשת עם ביצה לבן לשטוף ומקשטים עם סוכר גרגר גדול. צווארון עם נייר ואופים ב 425 מעלות f במשך 15 דקות. הפחת את הטמפרטורה ל-375 מעלות F ואופה במשך 45 עד 50 דקות נוספות, או עד המילוי מתחיל לבעבע. גובה גבוה יותר ייקח 450 מעלות F ו 400 מעלות F בהתאמה. כמו כן, אתה יכול להשתמש ציפור עוגה לעיצוב נוסף.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
6
בואו מגניב לפני ההגשה.

מרכיבים

3(חוֹרֶף)חמאה, בקוביות קטנותחמאה, בקוביות קטנות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקיצור בטעם חמאה (מומלץ: קריסקו)קיצור בטעם חמאה (מומלץ: קריסקו)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגה (מומלץ: רך כמו משי)קמח עוגה (מומלץ: רך כמו משי)1(קיבלר)(קיבלר)1ביצה לבן מוכה עם 1 כפית מיםביצה לבן מוכה עם 1 כפית מים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, בתוספת קמח נוסף לפי הצורך, עד 1/4 כוסקמח לכל מטרה, בתוספת קמח נוסף לפי הצורך, עד 1/4 כוס1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1(יכול להיות או להרחיק)כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים2(חוֹרֶף)טפיוקה דקהטפיוקה דקה3(יכול להיות או להרחיק)אבקת סוכר מנופהאבקת סוכר מנופה5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריבס אדום קצוץ, טריריבס אדום קצוץ, טרי1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה מומלחתחמאה מומלחת3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר (1 1/4 כוסות לגובה גבוה)סוכר (1 1/4 כוסות לגובה גבוה)10ריבס, קצוץ טרי או קפואסוכר גרגר גדולסוכר גרגר גדול11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2(יכול להיות או להרחיק)1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים קרים כקרחמים קרים כקרח5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדה-stemmed, שטף וחתך תותים (בחלקים גדולים יותר)דה-stemmed, שטף וחתך תותים (בחלקים גדולים יותר)