קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות1
ציון בריאות68
מגזין

עוגת תלתן מזל

עוגת תלתן מזל
המתכון מזל תלתן לחתוך את העוגה מוכן בערך 1 שעה והוא בהחלט גדול ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון במרכז אמריקה. מנה אחת מכילה 4548 קלוריות, 69 גרם חלבון ו 187 גר' של שומן. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו את הקוקוס המלאכי של בייקר, ג'ל קישוט וציפוי, סוכריות גומי ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זה יהיה להיט בחג היום פטריק הקדוש שלך. מתכונים דומים: עוגת מזל (או חמאת בוטנים שבב עוגה), עוגת קפה אוכמניות עלה מזל, ו תלתן לחתוך עוגה פאונד.

הוראות

1
מניחים קוקוס בשקית פלסטיק גדולה resealable.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
להוסיף צבע מאכל; שקית חותם ולנער במרץ עד קוקוס הוא בצבע שווה.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזוןצבע מזון
קוקוסקוקוס
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
3
השאירו שכבה אחת של עוגה שלמה; חתכו את שתי שכבות העוגה שנותרו כפי שמוצג בתרשים. (ראה תלתן עוגה תרשים קצה מקושר להלן.) לסדר חתיכות עוגה על מגש הגשה כפי שמוצג בתרשים אותו, באמצעות כמות קטנה של ציפוי מוקצף להחזיק חתיכות יחד. עוגת פרוסט עם נשאר ציפוי מוקצף.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
4
מפזרים קוקוס.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
5
שטוח סוכריות גומי עם מערוך; לחתוך לצורות תלתן עם סכין חדה או חותך עוגיות קטן. קווי המתאר עם ג ' ל לקשט; לסדר את העוגה. השתמש קישוט הדובדבן כדי מתאר עוגה. לאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
ג ' ל קישוטג ' ל קישוט
סוכריות גומיסוכריות גומי
עוגיותעוגיות
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
חותך עוגיותחותך עוגיות
מערוךמערוך
סכיןסכין

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, פינו גרי, ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור הקאריביים. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. האיחוד Sacre Belle de Nuit יבש Gewurztraminer עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Union Sacre Belle de Nuit Dry Gewurztraminer
Union Sacre Belle de Nuit Dry Gewurztraminer
Gewürztraminer קשה ללכוד, על הגפן זה ילך מן המגרש מושלם יתר בשלים בעוד מספר שעות. כיין, יש לו רוחב רחב להפליא של מאפיינים שהוא יכול להציג, זה יכול להיות תבלין מונע, פרחוני, מתוק, עצם צונן יבש, ברור, כתום או ורוד. כאשר זה נעשה היטב זה דבר של יופי נדיר, חולף שיימשך עשרות שנים, ממש כמו הזיכרון של אישה יפה פגש פעם ונעלם.