קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות9
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת תפוחים

עוגת תפוחים
רק כמה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. אם יש לכם סוכר, סוכר חום, ביצה וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 15%, וזה די רע. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם עוגת קפה שמנת חמוצה של דלעת תפוחים עם זיגוג תפוחים, עוגת תפוחים רום מתובל עם זיגוג קרמל סיידר תפוחים, ו עוגת תפוחים רום מתובל עם זיגוג קרמל סיידר תפוחים.

הוראות

1
מחממים תנור ל-350 זָהוּב. בקערה גדולה, חמאת שמנת וסוכר. מקציפים ביצה וניל.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
2
שלב קמח, סודה לשתייה, קינמון, מלח ואגוז מוסקט; מוסיפים בהדרגה לתערובת מוקרמת. מערבבים פנימה תפוחים ואגוזי מלך.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
אגוזי מלךאגוזי מלך
תפוחתפוח
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
3
יוצקים לתוך משומן 8-ב. תבנית אפייה מרובעת.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים 40-45 דקות או עד שקיסם המוחדר למרכז יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
בינתיים, בסיר, ממיסים חמאה. מערבבים פנימה סוכרים ושמנת. מביאים לרתיחה על אש בינונית, תוך ערבוב מתמיד. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, 15 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מגישים מעל עוגה חמה.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב עוגת תפוחים עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם האחוזה של נ.ו. ג ' ונסון עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "