קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות11
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

עוף אפוי ברוטב ברביקיו מתוק

עוף אפוי ברוטב ברביקיו מתוק
עוף אפוי ברוטב ברביקיו מתוק עשויה להיות מה שחיפשתם. מתכון זה משמש 4. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 27 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל של 290 קלוריות. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה. אם יש לכם יין, כמון טחון, רוטב סויה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בסירופ מייפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג ארוחת בוקר צ'יה וניל-שקדים כמו קינוח. זה הביא לך את כולםמתכונים. זה עובד טוב כמנה עיקרית. עם כפית ציון 45%, המנה הזו די טובה. נסו עוף ברביקיו אפוי בתנור, בטטה וכרובית מתובלת עם עוף מנגל ושמיר-סלט אטריות מלפפון, ו כנפי עוף אפויות בתנור ברוטב מנגל מתוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות צלזיוס (200 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
הקציפו יחד את רוטב הברביקיו, רוטב הסויה, היין האדום, סירופ המייפל, אבקת הצ ' ילי, אבקת חרדל יבשה, אבקת שום, אבקת בצל וכמון בקערה עד לאיחוד יסודי.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
אבקת חרדלאבקת חרדל
אבקת שוםאבקת שום
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
אבקת בצלאבקת בצל
סירופ מייפלסירופ מייפל
רוטב סויהרוטב סויה
יין אדוםיין אדום
כמוןכמון
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מניחים את חזה העוף לתבנית אפייה בגודל 9 על 13 אינץ', ויוצקים את הרוטב על העוף. הופכים את נתחי העוף ברוטב לציפוי שני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
חתיכות עוףחתיכות עוף
עוף שלםעוף שלם
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בתנור שחומם מראש עד שהעוף כבר לא ורוד והמיצים צלולים, בערך 40 דקות. מדחום לקריאה מיידית המוחדר לחלק העבה ביותר של השד צריך לקרוא 160 מעלות פרנהייט (70 מעלות צלזיוס).
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
5
מוציאים את העוף מתבנית האפייה ושומרים על חום.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
יוצקים את הרוטב הנותר לסיר, מניחים על אש בינונית ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
7
הקציפו את עמילן התירס והמים יחד בקערה קטנה עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
8
הקציפו את תערובת עמילן התירס לרוטב; מנמיכים את האש לרתיחה, ומאפשרים לרוטב להסמיך תוך הקצפה מתמדת. מחזירים את העוף לכלי, ויוצקים את הרוטב המעובה על העוף להגשה.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
עוף שלםעוף שלם
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ברביקיו מוכןרוטב ברביקיו מוכן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת חרדל יבשהאבקת חרדל יבשה11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה4חצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמותחצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב