קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות23
מגזין

עוף בגריל, מנגו וסלט ג'יקמה עם טקילה-ויניגרט ליים

עוף בגריל, מנגו וסלט ג'יקמה עם טקילה-ויניגרט ליים
עוף בגריל, מנגו וסלט ג'יקמה עם ויניגרט טקילה ליים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 338 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לך דבש, פלפל טחון, רוטב סויה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה מושלם עבור יום העצמאות. נסו סלט עוף בגריל, מנגו וג'יקמה עם טקילה-ויניגרט ליים, סלט עוף, מנגו וג'יקמה W טקילה-ויניגרט ליים, ו טקילה בגריל-סלט עוף ליים עם טקילה-ויניגרט ליים (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין עוף, לשלב הראשון 5 מרכיבים בשקית פלסטיק zip-top גדול. חותם ומרינדה במקרר 2 שעות, הפיכת שקית מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
2
כדי להכין ויניגרט, לשלב כוסברה הבא 8 מרכיבים (דרך קורטוב של מלח) בקערה קטנה; מערבבים עם מקצף. צ ' יל עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים תנור ל 35
4
כדי להכין רצועות טורטייה, למקם רצועות בקערה גדולה. מעיל עם ספריי בישול; לזרוק.
מרכיבים שתצטרך
5
שלב כמון, 1/4 כפית מלח, פפריקה, וקורטוב של פלפל אדום.
מרכיבים שתצטרך
6
מפזרים על רצועות; לזרוק היטב.
7
מורחים רצועות בשכבה אחת על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
8
אופים ב 350 במשך 8 דקות או עד כמעט פריך.
9
הסר מהתנור; מגניב. (רצועות טורטייה יהיה פריך כפי שהם מגניבים.)
מרכיבים שתצטרך
10
הכן גריל.
11
להסיר עוף משקית, להשליך מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
12
מפזרים עוף עם 1/2 כפית מלח.
מרכיבים שתצטרך
13
מניחים עוף על מתלה גריל מצופה בתרסיס בישול, וגריל במשך 5 דקות בכל צד או עד שנעשה.
מרכיבים שתצטרך
14
חותכים עוף לפרוסות 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
15
מערבבים jicama, מנגו, וירוקים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
16
יוצקים ויניגרט על תערובת ג ' יקמה, וזורקים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
17
מניחים 1 1/3 כוסות תערובת jicama על כל אחד 6 צלחות, ומעל כל מנה עם חצי חזה עוף פרוס 1. למעלה באופן שווה עם רצועות טורטייה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף46-inchs(6 אינץ') טורטיות תירס צהובות, לחתוך לרצועות (1/2 אינץ ' רחב)(6 אינץ') טורטיות תירס צהובות, לחתוך לרצועות (1/2 אינץ ' רחב)2(חוֹרֶף)שמן זית extravirginשמן זית extravirgin596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון1דאשפלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון2(יכול להיות או להרחיק)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(3 x 1/4 אינץ') רצועות קלופים jicama(3 x 1/4 אינץ') רצועות קלופים jicama2(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנגו קלופים פרוס דק (כ 1 גדול)מנגו קלופים פרוס דק (כ 1 גדול)142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יוגורט (עדיף יווני ללא שומן)יוגורט (עדיף יווני ללא שומן)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי0(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1דאש1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1קילוגרםחצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמותחצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות2(חוֹרֶף)טקילהטקילה