קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות25
מגזין

עוף בגריל עם רוטב מצנפת וויסקי וצ'אטני מנגו

עוף בגריל עם רוטב מצנפת וויסקי וצ'אטני מנגו
המתכון עוף בגריל עם רוטב מצנפת וויסקי צ'אטני מנגו מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון במרכז אמריקה. מנה אחת מכילה עד 77 גר' של חלבון, 53 גרם של שומן, וסך הכל 866 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית די יקרה עבור יום העצמאות. אם יש לך אבקת קארי, כמון טחון, מלח כשר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב חומץ סיידר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חומץ כקינוח. נסו סלמון עם מצנפת סקוטית-רוטב תבלין וטוסט בצל, קני סוכר משופדים צדפות ים עם לבבות מנגו של סלט דקל וסירופ מצנפת סקוטי Sugarcane, ו עוף קארי ג'מייקני ותפוחי אדמה עם מצנפת וויסקי פלפל חריף (מתכונים דומים).

הוראות

1
In blender or food processor, pure oil, chiles, scallions, thyme, dry mustard, salt, and pepper until smooth. Arrange chicken in large glass baking dish and coat on all sides with paste. Cover and refrigerate at least 1 hour and up to 4 hours.
מרכיבים שתצטרך
אבקת חרדלאבקת חרדל
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפיית זכוכיתתבנית אפיית זכוכית
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
1
In medium saut pan over moderate heat, heat oil until hot but not smoking.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
Add onion and saut, stirring occasionally, until translucent, 7 to 9 minutes.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
Add mango and vinegar and cook, stirring frequently, until mango is tender, about 3 minutes. Stir in brown sugar and allspice and simmer gently until sugar is melted and mixture is slightly thickened and syrupy, about 3 to 5 minutes. Stir in salt and pepper.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
4
Transfer chutney to serving dish and cool to room temperature, stirring occasionally.
מרכיבים שתצטרך
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות
1
In medium bowl, stir together all ingredients; stand back to let irritating fumes dissipate, then set aside.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
Cook chicken
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
3
Prepare grill for cooking: If using charcoal grill, open vents on bottom, then light charcoal. Charcoal fire is medium-hot when you can hold your hand 5 inches above rack for 4 to 5 seconds. If using gas grill, preheat burners on high with hood closed 10 minutes, then turn down to moderately high.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4
Arrange chicken breasts on grill, skin sides down. Grill, turning once, until cooked through, about 7 to 9 minutes per side.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בצל מתוק מגורר (או דק, טחון דק)3 כפות בצל מתוק מגורר (או דק, טחון דק)
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
5
Transfer breasts to platter and top each with spoonful of mango chutney.
מרכיבים שתצטרך
צ ' אטני מנגוצ ' אטני מנגו
6
Serve, passing additional chutney and hot sauce on side.
מרכיבים שתצטרך
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה12ללא עצמות, עור-על חזה עוף (לקנות עצם-בשדיים לחתוך בשר מעצם)ללא עצמות, עור-על חזה עוף (לקנות עצם-בשדיים לחתוך בשר מעצם)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(ארוז) סוכר חום(ארוז) סוכר חום2(חוֹרֶף)(ארוז) סוכר חום(ארוז) סוכר חום1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)0(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטימין מיובשטימין מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל יבשחרדל יבש0(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע0(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname0(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(חוֹרֶף)מיץ ליים טרי (מבערך 1 ליים)מיץ ליים טרי (מבערך 1 ליים)1גדולמנגו בשלים אך מוצקים, קלופים, מגולפים, וחותכים לקוביות 1/2 אינץ ' (כ 1 כוס)מנגו בשלים אך מוצקים, קלופים, מגולפים, וחותכים לקוביות 1/2 אינץ ' (כ 1 כוס)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל מעדנייה צהוב, כמו של צרפתיתחרדל מעדנייה צהוב, כמו של צרפתית6(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים סחוט טרי (בערך 1 כתום)מיץ תפוזים סחוט טרי (בערך 1 כתום)1קטןבצל אדום, פרוס דקבצל אדום, פרוס דק3(חוֹרֶף)בצל ירוק, חלקים ירוקים ולבנים, קצוץ( אודותבצל ירוק, חלקים ירוקים ולבנים, קצוץ( אודות5Scotch bonnet chiles עם זרעים, קצוץ (ללבוש כפפות בעת טיפול צ'ילי)Scotch bonnet chiles עם זרעים, קצוץ (ללבוש כפפות בעת טיפול צ'ילי)7Scotch bonnet chiles עם זרעים, חתוך דק (ללבוש כפפות בעת טיפול צ'ילי)Scotch bonnet chiles עם זרעים, חתוך דק (ללבוש כפפות בעת טיפול צ'ילי)2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות