קושימומחה
מוכן ב7 שעות
מנות1
ציון בריאות75
מגזין

עוף טיקה

עוף טיקה
עוף טיקה יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון המנה העיקרית שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 1315 קלוריות, 161 גרם חלבון ו 60 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %62 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ותרימו כוסברה טחונה, מיץ לימון, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב השמן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה מנגו טבעוני כקינוח. זה ... יקר מתכון לאוהדים של אוכל הודי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 7 שעות. וזה מעולה. נסו עוף טיקה, איך לעשות עוף טיקאן בתנור, עוף טיקה מסאלה, איך לעשות עוף טיקה מסאלה, ו עוף בקארי עגבניות שמנת: עוף טיקה מסאלה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. המילואים של לורנץ V של גרונר מקסים עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
ניחוחות של תפוחים בשלים ו spiciness Veltliner טיפוסי להתחתן כדי ליצור זר פירות מרתק. על החיך, היין רך ועסיסי, נתמך על ידי חומציות פירות בסדר. הרמוני מאוד, המאפשר שתייה חלקה לחלוטין. פשוט מקסים!