קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות74
מגזין

עוף מטוגן עם ארטישוק וזיתים

עוף מטוגן עם ארטישוק וזיתים
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? עוף מטוגן עם ארטישוקים וזיתים יכול להיות מתכון אדיר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 126 גרם חלבון 48 גרם של שומן, וסך הכל 1046 קלוריות. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו מקל קינמון, שמן זית, כורכום, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. נסו עוף מטוגן עם ארטישוק, זיתים ולימון, ירכיים עוף מטוגנות עם ארטישוק וזיתים יווניים, ו עוף עם ארטישוק וזיתים (מתכונים דומים).

הוראות

1
ללטף את העוף יבש מלח העונה ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עוף שלםעוף שלם
2
מחממים את שמן הזית בתנור הולנדי או בסיר מרק כבד על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
מוסיפים את העוף, עובדים בקבוצות במידת הצורך, ומבשלים עד משחימים היטב בכל צד, כ -3 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
4
העברה לצלחת.
5
הפחת את החום למדיום.
6
מוסיפים את הבצל וקורט של מלח ומטגנים עד רך מעט זהוב, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
מלחמלח
7
מוסיף את השום ואת sauté במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
8
מוסיפים את הכורכום, כמון, כוסברה, פתיתי פלפל אדומים, מקל קינמון, ועלה דפנה ומבשלים, ערבוב כל הזמן, עד ריחני, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מקל קינמוןמקל קינמון
כוסברה.כוסברה.
עלי דפנהעלי דפנה
כורכוםכורכום
כמוןכמון
9
יוצקים 1/4 כוס מרק כדי deglaze הסיר, ערבוב כדי לשחרר את כל חתיכות דבוקות לסיר. מערבבים בקמצוץ של מלח ומבשלים עד הנוזל מצטמצם בחצי. מערבבים את הנותרים 1 3/4 כוסות של מרק, גרידת לימון, ו 2 כפות של מיץ לימון. להקטין את החום בינוני נמוך, לכסות, ומבשלים במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
מרקמרק
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
10
מוסיפים את העוף, חומוס, לבבות ארטישוק וזיתים ומערבבים בעדינות לשלב. להגביר את החום בינוני גבוה ומבשל חשופה, ערבוב מדי פעם, עד העוף מחומם דרך, כ 5 דקות. מערבבים את כף הנותרים של מיץ לימון. טעם; ייתכן שתרצה להוסיף עוד לסחוט מיץ לימון או קמצוץ של מלח.
מרכיבים שתצטרך
לבבות ארטישוקלבבות ארטישוק
מיץ לימוןמיץ לימון
חומוסחומוס
עוף שלםעוף שלם
זיתיםזיתים
מלחמלח
11
מקשטים עם מנטה.
מרכיבים שתצטרך
מנטהמנטה
1
לבבות הארטישוקים יכולים להיות טריים, קפואים והופשרו, או ארוזים במים בצנצנת. לא משנה באיזה סוג אתה משתמש, לשטוף אותם היטב. אם משתמשים לבבות ארטישוק טריים, להוסיף אותם מיד לאחר הוספת השום.וריאציה: מנה זו תעבוד היטב באמצעות דגים לבנים המשרד, כגון הליבוט 1 קילו, לחתוך 4 אונקיות חתיכות, במקום העוף. התחל את המתכון על ידי מטגן את הבצל. המשך לפי ההוראות, אבל תחליף מרק ירקות, תוצרת בית או חנות קנה, עבור מרק עוף.
מרכיבים שתצטרך
לבבות ארטישוקלבבות ארטישוק
מרק עוףמרק עוף
ארטישוקארטישוק
דג לבןדג לבן
עוף שלםעוף שלם
הליבוטהליבוט
שוםשום
בצלבצל
מיםמים
2
הוסף את הדג במהלך 5 הדקות האחרונות של בישול.מי ידע? מערכת העיכול מתחילה הרבה לפני שמכניסים אוכל לפה. לדברי המומחית לתזונה קתי מדונה סוויפט, MS, RD, LDN, החושים האחרים שלנו, בעיקר ריח וראייה, יכולים להתניע את ייצור הרוק והאנזימים המקדמים עיכול טוב יותר. זה מה שנקרא עיכול cephalic-cephalic להיות יווני "בראש" - מסביר מדוע המראה והניחוח של מזון הולך מעבר אסתטיקה גרידא. על פי מצגת מהירה, אטרקטיבית, ריחות נעימים, ומצב רוח רגוע לשפר את העיכול. אז תעשה לעצמך טובה ולערוך את השולחן עם כלי אוכל אטרקטיביים להדליק נר או שניים.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
3
למנה: קלוריות: 395; סה "כ שומן: 21.5 גרם (5 גרם רווי, 12 גרם חד בלתי רווי); פחמימות: 16 גרם; חלבון: 33.5 גרם; סיבים: 3.5 גרם; נתרן: 498 מ" ג
4
מטבח אריכות ימים
5
Katz.com לקבלת מידע נוסף.מאט אדלסון הוא סופר מדע, בריאות וספורט עטור פרסים. הוא העוגן / המנהל לשעבר של Newsfeed Health של Johns Hopkins, תוכנית רדיו יומית כלל-ארצית. זהו הספר השלישי שכתב בשיתוף עם רבקה כץ. אדלסון מתגורר בבולטימור, מרילנד.