קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

עוף מטוגן של פופאי

עוף מטוגן של פופאי
המתכון של פופאי פרייד צ'יקן יכול לספק את התשוקה הדרומית שלך תוך כ-45 דקות. מתכון זה מכיל 4 מנות עם 1122 קלוריות, 57 גרם חלבון ו-37 גרם שומן כל אחת. מתכון זה מכסה 37% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. גשו לסופר וקנו סודה לשתייה, אבקת תערובת רוטב לסלט, תערובת מרק בצל ועוד מספר מצרכים להכין את זה היום. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 66%. מתכונים דומים: את עוף של פופאי צו (העוף של פופאי טסו עשוי עם נאגטס עוף של פופאי), עוף של פופאי צו (העוף של ג'נרל טסו עשוי עם נאגטס עוף של פופאי), ועוף של פופאי צו (ג'נרל טסו של עוף עם עוף של פופאי).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי עבור עוף מטוגן. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. יין לבן ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מאכלים על ברביקיו. ה-Iron Horse Wedding Cuvee עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-39 דולר לבקבוק.
קיווי לחתונה של סוס ברזל
קיווי לחתונה של סוס ברזל
זוהי הבועה הרומנטית ביותר של איירון סוס. אנו מתארים אותו כמסוכן, קל להפליא לשתייה, פרי קדימה, יבש ואלגנטי, עם בועות זעירות וסיומת ארוכה להפליא.