קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

עוף מטומטם.

עוף מטומטם.
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל עוף אידיוט. מנה זו מכילה כ 62 גרם חלבון 62 גרם של שומן, וסך הכל 889 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . מתכון זה אופייני למטבח מרכז אמריקה. גשו לסופר וקנו את הסוכר, מיץ תפוזים, אבקת שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הקינמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאדג'קינמון כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו סלמון צלוי עם תיבול תוצרת בית אידיוט והשתקפות על נתינה, סלמון צלוי עם רוטב ג'מייקני ביתי, ו עוף מטומטם. (מתכונים דומים).

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות2(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם8קונכיות קנלוניקונכיות קנלוני1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)1(יכול להיות או להרחיק)יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין מיובשטימין מיובש2(חוֹרֶף)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה3בצל ירוק, קצוץ (כולל ירוק)בצל ירוק, קצוץ (כולל ירוק)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)allspice הקרקעallspice הקרקע2(יכול להיות או להרחיק)מרווה קרקעמרווה קרקע1(יכול להיות או להרחיק)מוסקט מגורדמוסקט מגורד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל טחוןבצל טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

הקאריביים עובדים ממש טוב עם Gewurztraminer, פינו גרי, ריזלינג. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. ה-Alsace Willm Gewurztraminer Reserve עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Gewurztraminer Reserve
Alsace Willm Gewurztraminer Reserve
רמזים צהובים זהובים. עוצמה ארומטית נחמדה ופירות אקזוטיים.אור, עגול, מאוזן היטב והתמדה טובה, גימור עם הערות מתובל.