קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות20
מגזין

עוף מנגל תאילנדי

עוף מנגל תאילנדי
עוף ברביקיו תאילנדי עשוי להיות רק אסיה מתכון שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 7 גר' של חלבון, 25 גרם של שומן, וסך הכל 515 קלוריות. מתאים ל-2 מנות. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. אם יש לכם פלפל, רוטב דגים, אבקת קארי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו עוף צ'דר מנגל, המרינדה עוף ברביקיו הטוב ביותר, ו סלט קצוץ עוף ברביקיו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים גריל עד בינוני.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
באמצעות מרגמה ועלי, לרסק שיני שום, פלפלים, כוסברה, עשב לימון, צ 'ילי תאילנדי לתוך ממרח צ' ונקי. באמצעות כף גדולה, להעביר את הדבק לקערת ערבוב גדולה.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
פלפלפלפל
צ ' ילי תאילנדיצ ' ילי תאילנדי
עשב לימוןעשב לימון
כוסברה.כוסברה.
ציוד שתשתמש בו
מרגמה ועלימרגמה ועלי
קערת ערבובקערת ערבוב
3
מוסיפים את העוף ואת שאר החומרים ומערבבים היטב. מכסים ומקררים לפחות 2 שעות או עד לילה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
4
שים את העוף על הגריל, צד העור למטה, ולהתחכך עם המרינדה. גריל במשך כ 15 דקות ואז להפוך את העוף מעל ולהתחכך עם המרינדה. גריל הצד השני במשך כ -15 דקות. זרוק את המרינדה. כאשר העוף מבושל ומכרז להעביר אותו מגש הגשה ומגישים עם רוטב טבילה חם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טבילהרוטב טבילה
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
שים את כל החומרים בסיר ולשים על הגריל. מערבבים ומביאים לרתיחה. להזיז את המחבת לחלק קריר יותר של הגריל ולתת לרוטב להתבשל במשך 10 עד 15 דקות, ערבוב מדי פעם. הרוטב יפחית ויהיה סמיך.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
גרילגריל
מחבתמחבת
6
מגישים חם עם עוף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם

יין מומלץ: ריזלינג, Chenin Blanc, Gewurztraminer

תאילנדי עובד ממש טוב עם ריזלינג, Chenin Blanc, ו Gewurztraminer. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הכרמים Bully Hill יבש Riesling עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
כרמי בולי היל ריזלינג יבשים
כרמי בולי היל ריזלינג יבשים