קושיבינוני
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות42
מגזין

עוף צ'או מיין למחבת חשמלית

עוף צ'או מיין למחבת חשמלית
עוף צ'או מיין למחבת חשמלית הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 32 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 323 קלוריות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. גשו לסופר וקנו בצל, שמן בישול, חזה עוף, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. נסו איך לבשל יאקי-צ'או, הכלאה בין יאקיסובן וצ' או מיין, עוף צ'או מיין, ו עוף צ'או מיין (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Quintan Essentia Chenin Blanc עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
Quinta Essentia Chenin Blanc
Quinta Essentia Chenin Blanc
צבע צהוב עמוק מצביע על בשלות מלאה ומורכבות. ניחוחות של אגס אפוי, תפוח בשל, רמזים של הדרים טריים אגוזים קלויים נמצאים על האף מורכב שכבתי. החיך הוא מרקם עשיר חושף אננס, פירות טרופיים ותפוח טעים זהוב. הגימור משלים זמן רב חומציות מוצקה שנותנת את אורך היין ומיקוד.הצמד את היין הזה לצד דגים בגריל ופירות ים באופן כללי.