קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

עיני מפלצת גביני

עיני מפלצת גביני
עיני מפלצת גביני עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 27 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 441 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זה יהיה להיט בחג הליל כל הקדושים שלך. גשו לסופר וקנו רוטב עגבניות, ל-6 זיתים, אבקת שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו עיני מפלצת גביני, עיני מפלצת, ו עוגיות מפלצתיות לכבוד עוגיפלצת (והשותפות החדשה של רחוב סומסום עם HBO!) (מתכונים דומים).

הוראות

1
תנור חום עד 350°f. תחתית ספריי רק של 13x9 אינץ ' (3 ליטר) צלחת אפייה זכוכית עם ספריי בישול. לבשל פסטה לפי הוראות החבילה; לנקז. יש לשטוף עם מים קרים כדי להתקרר; לנקז היטב.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפיית זכוכיתתבנית אפיית זכוכית
תנורתנור
2
בינתיים, להזמין 1 רוטב פסטה כף; יוצקים רוטב הנותרים לתוך צלחת אפייה. בקערה בינונית, מערבבים ביצה, ריקוטה, מוצרלה וגבינות פרמזן, בזיליקום ואבקת שום.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
רוטב פסטהרוטב פסטה
מוצרלהמוצרלה
פרמזןפרמזן
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
באזיל!באזיל!
רוטברוטב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
3
ממלאים כל פגז פסטה מבושל עם כ 2 כפות תערובת גבינה. מסדרים קונכיות מלאות, תערובת גבינה למעלה, בצלחת על רוטב. הקש 1 כדורי בשר לתוך תערובת גבינה בכל קליפה כדי לדמות עין.
מרכיבים שתצטרך
פסטה מבושלתפסטה מבושלת
כדורי בשרכדורי בשר
גבינהגבינה
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
רוטברוטב
4
אופים 45 עד 50 דקות או עד מבעבע.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
בואו לעמוד 5 דקות לפני ההגשה. השתמש בטיפה של רוטב פסטה שמור כדי לצרף פרוסת זית בשלה לכל קציצה דומה תלמיד העין. כדי ליצור פנים, לסדר את העיניים על כל צלחת עם פה פלפל אדום, אף ענבים, חסה וסוכר הצמד אפונה גבות שיער בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
אפונה הצמד סוכראפונה הצמד סוכר
בצל ירוקבצל ירוק
רוטב פסטהרוטב פסטה
פלפל אדוםפלפל אדום
כדורי בשרכדורי בשר
חסהחסה
ענביםענבים
זיתיםזיתים