קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

עקיצות אנרגיה

עקיצות אנרגיה
מתכון אנרגית עקיצות ניתן לעשות תוך 10 דקות בערך.. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 3 גר' של חלבון, 16 גרם של שומן, וסך הכל 195 קלוריות. 236 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם סירופ אגבה, צימוקים, זרעי פשתן טחונים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הזו. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, ותפריט טבעוני. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על מתכונים דומים אלה: אין עקיצות אנרגיה לאפות, אין עקיצות אנרגיה לאפות, ו Popcorn Energy Bites.

הוראות

1
שים פקאן במעבד מזון ו בליץ לפירורים.
מרכיבים שתצטרך
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
מוסיפים צימוקים, חמאת בוטנים, זרעי פשתן, אבקת קקאו וסירופ אגבה, ואז דופק לשלב.
מרכיבים שתצטרך
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
קמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכיתקמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכית
זרעי פשתןזרעי פשתן
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
3
תערובת צורה לתוך כדורי כדור בגודל גולף רול קוקוס מיובש מעיל. לשים במקרר המשרד במשך 20 דקות, ואז לאכול בכל פעם שאתה צריך דחיפה אנרגיה מהירה.
מרכיבים שתצטרך
קוקוס מיובשקוקוס מיובש
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות