קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות34
מגזין

פאד תאי עם טופו

פאד תאי עם טופו
מתכון Pad תאילנדית עם טופו יכול לספק הכמיהה האסייתית שלך בסביבה 45 דקות. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 10 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 378 קלוריות. אם יש לכם חסה, סירופ מייפל, כוסברה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. נסו פודלים תאילנדים, פאד תאילנדי צמחוני עם Zoodles, ו ספגטי סקווש פאד תאילנדי עם עוף-Paleo (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין רוטב, לשלב הראשון 5 מרכיבים, ערבוב עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
כדי להכין אטריות, שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מוסיפים פטריות, גזר ושום; מטוגנים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
4
להוסיף רוטב וטופו; לבשל 1 דקה. מערבבים בחלב קוקוס; מבשלים 2 דקות. מערבבים בחסה ו-5 המרכיבים הבאים( חסה דרך אטריות); מבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום
5
מגישים עם פלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים קלויים יבשיםבוטנים קלויים יבשים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טופו מוצק במיוחד, סחוט וחתוך לקוביות 1/2 אינץטופו מוצק במיוחד, סחוט וחתוך לקוביות 1/2 אינץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבטי שעועית טרייםנבטי שעועית טריים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1שן שום, טחוןשן שום, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 אינץ') פרוס בצל ירוק צמרות(1 אינץ') פרוס בצל ירוק צמרות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב קוקוס קלחלב קוקוס קל5פלחי לייםפלחי ליים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מירין (יין אורז מתוק)מירין (יין אורז מתוק)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות מקל אורז רחבות לא מבושלות( Banh Pho), מבושלות ומנוקזותאטריות מקל אורז רחבות לא מבושלות( Banh Pho), מבושלות ומנוקזות2(חוֹרֶף)חומץ אורזחומץ אורז4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה מרוסקתחסה מרוסקת142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות פטריות שיטאקה פרוסות דק (אודותכוסות פטריות שיטאקה פרוסות דק (אודות11 קילו קישואים,2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן אפשרויות נהדרות עבור תאילנדי. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות יבש קריק יקב Chenin Blanc יבש, יין. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יפה זה הוא להפליא בציר עקבי לאחר בציר. אנו מקבלים פרי Chenin Blanc מעולה מחוות וילסון בקלרקסבורג, ומאפשר לנו לייצר יין אקספרסיבי, מגוון וטעים. בהתחלה מערבולת, ארומטיקה של אגס לבן, אננס ובננה באביב קדימה מהזכוכית. על החיך, היין מרענן עם טעמים של מנדרינה בשלה ואפרסקים. Mouthfeel הוא תוסס, אבל עשיר ויש לו creaminess עדין. 100% תסיסה נירוסטה מבטיחה את האוהדים אופי פירות טריים של יין זה למדו להעריך לאורך השנים. זהו סיפטר הקיץ המובהק והיין המושלם להשתלבות בצדפות טריות!