קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

פאדג'כתום

פאדג'כתום
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וידידותי לפודמפה מתכונים לאוסף שלך, פאדג'כתום עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. מתכון זה מכין 20 מנות עם 173 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד הכי טוב כמו קינוח, והוא נעשה בערך 2 שעות ו 25 דקות. 7 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. אם יש לכם שקדים, מלח, מים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 17%. ציון זה לא כל כך גדול. מתכונים דומים: כתום קרם פאדג', שוקולד כתום פאדג, ו אורנג'יוליוס פאדג.

הוראות

1
משמנים תבנית מרובעת בגודל 8 על 8 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
בסיר כבד על חום בינוני להמיס 1 כוס סוכר, תוך ערבוב מתמיד. מוסיפים בזהירות מים רותחים. מערבבים פנימה את 2 כוסות הסוכר הנותרות, שמנת שאינה חלבית ומלח. ערבוב מתמיד, להביא תערובת לרתיחה. ללא ערבוב, מחממים ל -242 עד 248 מעלות צלזיוס (116 עד 120 מעלות צלזיוס), או עד שכמות קטנה של סירופ שנפלה למים קרים יוצרת כדור יציב אך גמיש.
מרכיבים שתצטרך
שמנת Nondairyשמנת Nondairy
סוכרסוכר
סירופסירופ
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מסירים מהאש ומצננים לטמפרטורת החדר.
4
מקציפים תערובת עד שהוא מאבד מבריק. מקפלים מיד קליפות תפוז מגורדות ואגוזים ומעבירים לתבנית מוכנה. צמרמורת במשך 2 שעות, או עד המשרד, לפני חיתוך.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
אגוזיםאגוזים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב פאדג 'עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. קרם סולרה שרי עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי יש ענבר מבריק וגוון נחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף מלא בינוני עם גימור ארוך וטעים.