קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

פאי גבינת התות של דני

פאי גבינת התות של דני
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אופר, אז נסו את פאי גבינת התות של דני. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 8 גרם חלבון, 21 גרם שומן, ובסך הכל 389 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. גשו לסופר וקנו תמצית ונילן, מיץ לימון, תותים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. יום האם יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -15 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 39%. הציון הזה לא כל כך אדיר. מתכונים דומים: עוגת גבינת תות, עוגת גבינת תות, ו עוגת גבינת שמנת תות.

הוראות

1
בקערת ערבוב בינונית מקציפים את גבינת השמנת עד שהיא תפוחה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
יוצקים פנימה את החלב המרוכז ומערבבים לתערובת אחידה. מערבבים פנימה את מיץ הלימון ותמצית הווניל.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
חלב מרוכז ממותקחלב מרוכז ממותק
מיץ לימוןמיץ לימון
3
מערבבים עד שכל החומרים משולבים היטב.
4
יוצקים את תערובת גבינת השמנת לקליפת המאפה האפויה. למעלה עם תותים (שלם או פרוס, בהתאם להעדפותיך). מצננים לפחות 2 שעות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
קונכיות מאפהקונכיות מאפה
תותיםתותים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות גרהם בק אושר נקטר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-21 דולר לבקבוק.
גרהם בק בליס נקטר
גרהם בק בליס נקטר
למי שלא אוהב את זה יבש, גרהם בק דמי-שניות הוא תירוץ מצוין לפינוק עצמי וקלות דעת. ניחוחות שמרים קלים, עם רמזים של חמאה, דבש ופרלין, התוסס המענג הזה יעורר את החושים המתוקים שלך.תערובת: 39% שרדונה, 61% פינו נואר