קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פאי התפוחים המופלא של וונדי

פאי התפוחים המופלא של וונדי
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו את עוגת התפוחים המופלאה של וונדי. מתאים ל-8 ומחירו 91 סנט למנה מנות. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 1 גרם חלבון , 30 גרם שומן , ובסך הכל 447 קלוריות . אם יש לך מלח, חמאה, כף קינמון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. זהו מתכון זול לחובבי האוכל האמריקאי. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. עם ציון של 14% , המנה הזו לא כל כך מדהימה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: פאי תפוחים נפלא , בלוגרים אורחים Natalee And Wendy מכינים פאי ברביקיו , וכוסות עוגיות פאי תפוחים אפויות עם מוס פאי תפוחים .

יין מומלץ: פרוסקו., Moscato Dasti, קציר מאוחר ריזלינג

פרוסקו, מוסקטו ד'אסטי וריזלינג מסוף קציר מאוחר הם אפשרויות נהדרות עבור פאי תפוחים. ליינות הקינוח הללו יש את הכמות הנכונה של מתיקות וטעמים קלים ופירותיים שלא ישתלטו על עוגת התפוחים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Candoni Prosecco. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-13 דולר.
קנדוני פרוסקו
קנדוני פרוסקו
עדין ופירותי עם רמז לדבש. הוא פריך ונקי בפה עם חמיצות נעימה שמותירה אחריה רעננות טעימה ומתמשכת עם טעם יבש ומאוזן. משתלב היטב עם רכיכות, פירות ים ובשרים קרים. מגישים מצונן היטב.