קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות48
מגזין

פאי סיר ירקות וי-12

פאי סיר ירקות וי-12
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו פאי סיר ירקות וי-12. מתכון זה משמש 6. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 28 גרם חלבון, 104 גרם שומן, ובסך הכל של 1596 קלוריות. המתכון הזה מכסה 43% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ו 2 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לך ביצים, חמאה, יוגורט ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה ו 35 דקות. הציון הזה מוצק. נסו מרק פאי עוף סיר מיידי, כיסי פאי סיר עוף, ו מרק פאי עוף ביתי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מחממים את שמן הקנולה והחמאה במחבת גדולה בתנור על אש בינונית-גבוהה. כשהחמאה נמסה מוסיפים את הגזר, הבטטות, הפטריות הלבנות, הקישואים והפלפלים ומערבבים לציפוי. מבשלים עד שהפטריות מוותרות על המיצים שלהן, מתבלים במלח ופלפל, וצולים בתנור עד שתפוחי האדמה רכים, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטריות כפתור לבןפטריות כפתור לבן
בטטהבטטה
שמן קנולהשמן קנולה
פטריותפטריות
תפוח אדמהתפוח אדמה
קישואיםקישואים
גזרגזר
פלפליםפלפלים
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
תנורתנור
3
מוציאים ומניחים להתקרר לטמפרטורת החדר.
4
בעוד הירקות צולים, מתחילים את הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
רוטברוטב
5
שלב את החלב, הבצל, עלה הדפנה, הציפורן, אגוז המוסקט, הטימין, גבעולי הפטרוזיליה וגבעולי הנענע בסיר כבד ולא מאכל על אש בינונית. בתבנית נפרדת יוצרים רוקס על ידי בישול החמאה והקמח מספר דקות, תוך ערבוב רצוף, ללא השחמה, עד שהוא פולט ארומה אגוזית, ואז מסירים מהאש. כשהחלב חם למדי, שפכו כמות קטנה ממנו לרוקס, תוך ערבוב עד שהחלב מעורבב היטב. מחזירים את זה לחלב שנותר, ומבשלים במשך 15 דקות תוך ערבוב תדיר.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
ציפורןציפורן
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
טימיןטימין
חלבחלב
מנטהמנטה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
6
מסירים מהאש, מסננים ומקציפים פנימה יוגורט וגבינת פרמזן. מתבלים, לפי הטעם, בפלפל לבן, ומלח במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
פלפל לבןפלפל לבן
יוגורטיוגורט
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
7
הניחו חתיכת ניילון על המשטח והניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
8
מרדדים את בצק המאפה ובעזרת קערת דגנים בגודל מתאים או קערת ערבוב קטנה כתבנית, חותכים 6 סיבובים בקוטר 8 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
בצק מאפהבצק מאפה
דגני בוקרדגני בוקר
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
9
מקפלים ירקות קלויים לרוטב וכף את התערובת באופן שווה ל -6 קערות בודדות בגודל 6 אינץ ' (קערות מרק בצל אידיאליות לכך), ומברישים את שולי הקערות בביצה. למעלה עם כל מעגל של מאפה, עוטף את הקרום מעל השפה.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ירקירק
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
מברישים את צמרות המאפה בשטיפת הביצים ואופים בחום של 400 מעלות עד להזהבה, בערך 12 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2גזר, קלופים פרוסים לתוך 1/4 אינץ ' סיבובים עביםגזר, קלופים פרוסים לתוך 1/4 אינץ ' סיבובים עבים2ביצים, מכותביצים, מכות2(יכול להיות או להרחיק)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו4מנטה נובעתמנטה נובעת1קטןבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת4גבעולי פטרוזיליהגבעולי פטרוזיליה6גיליונותבצק בצק עלים (אלה נמכרים לעתים קרובות באריזות של 17 או 18 אונקיות המכילות 2 (יריעות מרובעות של 9 או 10 אינץ ' של בצק עלים)בצק בצק עלים (אלה נמכרים לעתים קרובות באריזות של 17 או 18 אונקיות המכילות 2 (יריעות מרובעות של 9 או 10 אינץ ' של בצק עלים)1פלפל אדום, גזע וזרעים הוסרו לחתוך brunoise (julienne, אז לרוחב)פלפל אדום, גזע וזרעים הוסרו לחתוך brunoise (julienne, אז לרוחב)6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח, במידת הצורךמלח, במידת הצורך6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בטטות (4 עד 6 תפוחי אדמה), קלופים פרוסים לפרוסות עבות 1/4 אינץבטטות (4 עד 6 תפוחי אדמה), קלופים פרוסים לפרוסות עבות 1/4 אינץ1sprig גדול2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום2(יכול להיות או להרחיק)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות (על פטריות לבנות ניקו גזוז וחותכים לחצאיםכוסות (על פטריות לבנות ניקו גזוז וחותכים לחצאים6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל לבןפלפל לבן1פלפל צהוב, גזע וזרעים הוסרו לחתוך brunoise (julienne, אז לרוחב)פלפל צהוב, גזע וזרעים הוסרו לחתוך brunoise (julienne, אז לרוחב)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה1קישואים, לחתוך לתוך 1/4 אינץ ' סיבובים עביםקישואים, לחתוך לתוך 1/4 אינץ ' סיבובים עבים