קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

פאי פקאן

פאי פקאן
פאי פקאן יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה מכין 8 מנות עם 400 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 22 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג ההודיה. אם יש לכם מאפה פאי, סוכר, תמצית ונילן וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה ו 5 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 14%. הציון הזה די גרוע. נסו עוגת גבינה עוגת פקאן שוקולד מיני, פאי דובדבנים, ו פאי באטרפינגר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מגלגלים מאפה ל -9 אינץ'. צלחת עוגה; קצוות חליל. בקערה גדולה חמאת שמנת וסוכר עד שהם בהירים ותפוחים. מקציפים פנימה את הביצים, סירופ התירס והווניל.
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירססירופ תירס
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים לקליפת מאפה; מסדרים אגוזי פקאן מעל.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות מאפהקונכיות מאפה
פקאניםפקאנים
3
אופים בחום של 375 מעלות למשך 50-55 דקות או עד להתייצבות. מכסים את הקצוות בנייר כסף במהלך 15 הדקות האחרונות כדי למנוע השחמת יתר במידת הצורך. מצננים על רשת. מקררים שאריות.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם אפשרויות נהדרות עבור דרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ג 'יי ג' יי פרום ברנקסטלר באדסטוב ספטלס ריזלינג. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -30 דולר.
ג 'יי ג' יי פרום ברנקסטלר באדסטובה ספטלס ריזלינג
ג 'יי ג' יי פרום ברנקסטלר באדסטובה ספטלס ריזלינג