קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות43
מגזין

פאי רועים שורש סלרי

פאי רועים שורש סלרי
פאי רועים שורש סלרי נטול גלוטן, ומספק כ 8 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 43 גרם חלבון, 27 גרם שומן, ובסך הכל של 597 קלוריות. המתכון הזה מכסה 36% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם תבשיל בקר ופטריות, גזר, רסק עגבניות ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי לנצל את יוגורט רגיל שומן נמוך אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מולסה יוגורט כמו קינוח. מתכון זה מן המתכונים שלי יש 1 אוהדים. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. מתכון זה אופייני למטבח הסקוטי. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. עם כפית ציון 61%, המנה הזו טובה. נסו פאי רועים שורש סלרי, שומר מוקפץ חריף, סלרי ושורש סלרי עם נקניק סיני, ו בשר בקר ושורש סלרי עם גרמולטה סלרי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים תפוחי אדמה חתוכים ושורש סלרי בסיר גדול; מוסיפים מים קרים עד לכיסוי. מביאים לרתיחה, מלח בנדיבות, מכסים ומבשלים עד תפוחי אדמה הם פירסינג בקלות עם מזלג (10-12 דקות).
מרכיבים שתצטרך
CeleriacCeleriac
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מסננים היטב; מחזירים לסיר מהאש לייבוש.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
1
מחממים 1 כף שמן במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים בצל, שום, פטריות וטימין; מבשלים תוך ערבוב מדי פעם עד שהפטריות מזהיבות ורכות (כ -8 דקות).
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
שוםשום
בצלבצל
טימיןטימין
3
מוציאים ומורחים לאורך תחתית תבשיל תבשיל של 2 ליטר.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
4
מחממים 1 כף שמן באותה מחבת; מוסיפים את הבקר או הכבש, הגזר, הרוזמרין ואגוז המוסקט; מבשלים עד שהבשר שחום והגזר רך (כ -8 דקות). מערבבים פנימה רסק עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
רוזמריןרוזמרין
גזרגזר
מוסקטמוסקט
בקרבקר
כבשכבש
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
שכבה מעל תערובת בצל פטריות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
בצלבצל
6
סיימו את הירקות המעוכים: העבירו תפוחי אדמה ושורש סלרי דרך טחנת מזון לקערה, הוסיפו חמאה תוך כדי. מערבבים פנימה יוגורט וחלב לטהור. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
CeleriacCeleriac
תפוח אדמהתפוח אדמה
חמאהחמאה
יוגורטיוגורט
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מערבבים פירה ושורש סלרי מעל תבשיל עם גב כף; מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
CeleriacCeleriac
תפוח אדמהתפוח אדמה
גבינהגבינה
תבשילתבשיל
8
אופים עד מבושל דרך וגבינה הוא חום זהוב (15 דקות).
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
מגישים חם.

מרכיבים

8ריבס, קצוץ טרי או קפואתבשיל בקר ופטריותתבשיל בקר ופטריות8ריבס, קצוץ טרי או קפואשורשים מרוסקיםשורשים מרוסקים0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2largesגזר, קלופים וקצוצים דקגזר, קלופים וקצוצים דק907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שורש סלרי בינוני (כ, קלופים וחותכים לחתיכות 2 אינץשורש סלרי בינוני (כ, קלופים וחותכים לחתיכות 2 אינץ11 קילו קישואים,קצוץ דק עלי טימין טרייםקצוץ דק עלי טימין טריים1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר טחון או כבשבשר בקר טחון או כבש1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט דל שומן רגיליוגורט דל שומן רגיל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2% חלב2% חלב227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות מעורבות, ניקו ופרוספטריות מעורבות, ניקו ופרוס1צביטהקמצוץ אגוז מוסקטקמצוץ אגוז מוסקט2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1בצל, פרוס דקבצל, פרוס דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת גרוייר או פרמזןגבינת גרוייר או פרמזן1sprigצווארי עוףצווארי עוף907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה בינוני russet, (על, קלופים לחתוך לחתיכות 2 אינץתפוחי אדמה בינוני russet, (על, קלופים לחתוך לחתיכות 2 אינץ11 קילו קישואים,מלח, ועוד למלח את המיםמלח, ועוד למלח את המים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה