קושימומחה
מוכן ב4 שעות
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

פאי רסק תפוחים

פאי רסק תפוחים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל פאי רסק תפוחים. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 203 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. לכי לחנות ותאספי תפוחים, סוכר, סוכר, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 4 שעות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. מתכונים דומים: עוגת דובדבנים, עוגת חמאה, ו עוגת אוכמניות טריה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 425 ° F. בקערה גדולה, לזרוק את התפוחים עם הסוכר והקינמון כדי מעיל אותם באופן שווה. ממלאים את קרום העוגה מוכן, מצונן עם תערובת תפוחים. תעמיס את התפוחים במרכז כדי שהם ייצרו כיפה גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
חצאי פטל טריים, אוכמניות או פרוסות תותיםחצאי פטל טריים, אוכמניות או פרוסות תותים
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
לשימור,לשימור,
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מכסים את התפוחים בחוזקה עם הקרום העליון מוכן, מצונן. Crimp הקצוות, לחתוך חריצים בחלק העליון כדי לפרוק קיטור. אפשר לעוגה בצורת להתקרר ולנוח במשך 30 דקות במקרר.
מרכיבים שתצטרך
לשימור,לשימור,
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
3
לאחר העוגה מקורר במשך 30 דקות, מברשת אותו עם ביצה לשטוף, מפזרים סוכר turbinado לשים אותו בתנור 425 מעלות במשך 20 דקות, מסתובב באמצע. לאחר 20 דקות, להפוך את התנור עד 375° ולאפשר לו לאפות במשך 45 דקות נוספות, מסתובב שוב באמצע, או עד הקרום הוא חום זהוב עמוק המילוי מבעבע והוא משך מן הקרום העליון ונפל לתחתית העוגה. אם הקרום העליון מתחיל לשרוף כתמים, לכסות אותם עם נייר כדי להסיט את החום. אפשר לעוגה להתקרר במשך 30 דקות, ואז מגישים.
מרכיבים שתצטרך
סוכר Turbinadoסוכר Turbinado
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות