קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות8
ציון בריאות27
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פאי תרד ופטה

פאי תרד ופטה
מתכון זה מספק 8 מנות. עם 450 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 29 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו גרידת לימון, שמן זית, אורז ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -50 דקות. נסו המבורגר עוף פטה ותרד (הידוע גם כ-Spanakopita בורגר) עם חלומי בגריל, פלפלים אדומים קלויים ורוטב פטה ותרד, פאי פטה תרד, ו מטבל פטה-תרד (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מחממים את השמן במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה ומבשלים את השום, הבצל וגבעולי סלק עד שהתרככו, כ 5 דקות. מערבבים את האורז ו 1/2 כפית מלח לשלב.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
Chard שוויצריChard שוויצרי
אורזאורז
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים 1 כוס מים, מכסים, מפחיתים את החום לנמוך ומבשלים מבלי לערבב עד שהאורז רך אך לא רגשני, כ -12 דקות. לחשוף, להוסיף את התרד, עלי chard ו 3/4 כפית מלח. לבשל, ערבוב, עד הירוקים הם נבולים, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
ירוקירוק
Chard שוויצריChard שוויצרי
מיםמים
אורזאורז
מלחמלח
4
העברה לקערה גדולה להתקרר (ערבוב עם כפית גדולה יהיה להאיץ את זה).
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
כאשר המילוי הוא מגניב, מערבבים את הביצה ולאחר מכן פטה, שמיר, צימוקים, צנוברים וגרידת לימון.
מרכיבים שתצטרך
גרידת לימוןגרידת לימון
צנובריםצנוברים
צימוקיםצימוקים
שמירשמיר
גבינת פטהגבינת פטה
ביצהביצה
6
מניחים פיסת נייר קלף גדולה על משטח עבודה.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
7
לפרוס גיליון אחד של פילו ומברשת בכל רחבי עם כמה חמאה מומסת.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
8
להניח עוד גיליון לרוחב על גבי מברשת עם חמאה שוב. עובד כדי ליצור סיבוב גדול של שכבות פילו, להניח 6 גיליונות נוספים של בצק פילו באלכסון על הסדינים הראשונים 2, צחצוח כל גיליון עם חמאה, ולכן הם חופפים במרכז.
מרכיבים שתצטרך
מאפה פילומאפה פילו
חמאהחמאה
9
מורחים את המילוי במרכז הסדינים ומביאים את כל הקצוות הרופפים של הפילו לנוח על גבי כדי להפוך עוגה בצורת חופשי, באמצעות החמאה כדי לעזור חתיכות להיצמד זה לזה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
מורחיםמורחים
10
שכב 4 של הנותרים 6 גיליונות של פילו באופן שווה על החלק העליון של העוגה, תוחב את הקצוות מתחת לתחתית כדי ליצור דיסק סגור צחצוח כל פיסת בצק עם חמאה. השתמש בגיליונות 2 האחרונים, במידת הצורך, כדי לכסות את המילוי או לסגור את המעגל.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
בצקבצק
11
צחצח את החלק החיצוני של העוגה עם חמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
12
הרם את הקלף עם העוגה על תבנית אפייה מעוטרת ואופים עד שהפילו הוא חום זהוב ופריך, כ -40 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
13
מגישים חם או בטמפרטורת החדר עם סלט עגבניות בצד.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
14
לזרוק את העגבניות עם pepperoncini ואת הזיתים בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חוליות נקניקיות מתוקות של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links, חתוכות לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'חוליות נקניקיות מתוקות של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links, חתוכות לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'
עגבנייהעגבנייה
זיתיםזיתים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
15
רסס עם שמן זית מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית

מרכיבים

796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמיר קצוץ גסשמיר קצוץ גס1גדולביצה, הוכהביצה, הוכה170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פטה, עדיף יוונית, מתפוררתגבינת פטה, עדיף יוונית, מתפוררת2ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי11 קילו קישואים,גרידת לימון מגוררת דקגרידת לימון מגוררת דק2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים מגולענים בחצי, כגון קלמטהזיתים מגולענים בחצי, כגון קלמטה1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס pepperonciniפרוס pepperoncini12גיליונותבצק פילו מחבילה אחת של 16 אונקיותבצק פילו מחבילה אחת של 16 אונקיות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילה אחת (12 אונקיות) גבינת בריחבילה אחת (12 אונקיות) גבינת ברי567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות תרד קצוץ קפוא, הפשיר וסחוט יבשחבילות תרד קצוץ קפוא, הפשיר וסחוט יבש340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבורה קטנה Chard שוויצרי, גבעולים ועלים קצוצים ושמורים בנפרד (אודותחבורה קטנה Chard שוויצרי, גבעולים ועלים קצוצים ושמורים בנפרד (אודות31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרעגבניות בינוניות בשלות, חתוכות לחתיכותעגבניות בינוניות בשלות, חתוכות לחתיכות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה לא מלוחה, נמסהחמאה לא מלוחה, נמסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן גרגיר ארוךאורז לבן גרגיר ארוך