קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות24
מגזין

פאנאנג טופו קארי

פאנאנג טופו קארי
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית טבעונית? קארי טופו Panang יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה עד 13 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 266 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם טופו, מים, חלב קוקוס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 90% וזה אדיר. מתכונים דומים: קארי טופו Panang, קארי טופו Panang, ו קארי פאנאנג צמחוני עם טופו.

הוראות

1
שמן חום במחבת גדולה כבדעל חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
2
Addshallots, זנגביל, ושום; שאלוט קוקונטיל הם מכרז, על6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
3
מוסיפים חמאת בוטנים, כורכום, כמון, וממרח צ ' ילי;מערבבים עד ריחני, 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
הדבק צ ' יליהדבק צ ' ילי
כורכוםכורכום
כמוןכמון
4
לטאטא ב 1 כוס מים, חלב thencoconut, עלי ליים, וסוכר בראון; להביא להתבשל.רוטב העונה עם מלח.
מרכיבים שתצטרך
עלי לייםעלי ליים
רוטברוטב
סוכרסוכר
מיםמים
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
5
מוסיפים טופו, גזר ופלפל; מבשלים חום בינוני עד מכרז carrotsare, התאמת חום tomedium-נמוך אם מתחיל boiland מדי פעם ערבוב בעדינות, על 20 דקות. העונה מלאה במלח. לעשות קדימה: יכול bemade 3 ימים קדימה. מגניב מעט, לכסות, וצינה. לחמם מחדש חום overmedium לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
גזרגזר
מלחמלח
טופוטופו
6
* זמין ב foodsection אסיה של סופרמרקטים רביםבשווקים אסיאתיים.

ציוד

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4-עד 1/3-פרוסות עבות אינץ גזר קלופים (על 3 בינוני)1/4-עד 1/3-פרוסות עבות אינץ גזר קלופים (על 3 בינוני)11 קילו קישואים,רסק צ'ילי חם (כגון סמבל אולק)רסק צ'ילי חם (כגון סמבל אולק)4שיני שום, קצוץ דקשיני שום, קצוץ דק2(חוֹרֶף)ג'ינג'ר מקולף מגורד דקג'ינג'ר מקולף מגורד דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(ארוז בתקיפות) סוכר חום זהוב(ארוז בתקיפות) סוכר חום זהוב11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון3עלי ליים כפיר או 3 כפות מיץ ליים טרי ו 1 1/2 כפיות דק קליפת ליים מגוררת דקעלי ליים כפיר או 3 כפות מיץ ליים טרי ו 1 1/2 כפיות דק קליפת ליים מגוררת דק383אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלב קוקוס אור אורגניחלב קוקוס אור אורגני2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים אורגניתחמאת בוטנים אורגנית1גדולפלפל אדום, לחתוך לחתיכות 3/4 אינץפלפל אדום, לחתוך לחתיכות 3/4 אינץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט קצוצים דקשאלוט קצוצים דק794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות אורגני המשרד טופו, סחוט, לחתוך לקוביות 1 אינץ 1 1/2 כוסות 1/4 - ל 1/3-אינץ ' - פרוסות עבות גזר קלופים (כ 3 בינוני)חבילות אורגני המשרד טופו, סחוט, לחתוך לקוביות 1 אינץ 1 1/2 כוסות 1/4 - ל 1/3-אינץ ' - פרוסות עבות גזר קלופים (כ 3 בינוני)2(יכול להיות או להרחיק)כורכוםכורכום2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Hofer Gruner Veltliner (1 ליטר). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Hofer Gruner Veltliner (1 ליטר)
Hofer Gruner Veltliner (1 ליטר)
מן הקרקעות צפופות של אוסטריה ויינווירטל, בבקבוק תחת כובע כתר נוח (אין כלים מפוארים הדרושים) ורק נפח מספיק עבור 2 אנשים.