קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

פאנל עם שקדים מפולפלים לימון

פאנל עם שקדים מפולפלים לימון
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני תוספות, אז נסו פאנל עם שקדים מפולפלים לימון. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 156 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. לכו לחנות והרימו פטרוזיליה, פלפל, גרידת לימון ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. מתכון זה מאוכלרשת יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני מוצק של 49%. מתכונים דומים: לימון פלפל סלט פסטה קליפורניה, לימון חדור נבטי בריסל בחמאה עם בייקון פלפל פריך, ו פאנל (לביבות קמח חומוס ).

הוראות

1
בסיר של 4 עד 6 ליטר ממיסים קמח חומוס ומלח ב -3 כוסות מים קרים. מבשלים על אש בינונית גבוהה, תוך ערבוב מתמיד עד שהעקביות דומה לקרם חיטה, כ -20 דקות. מערבבים פנימה פטרוזיליה קצוצה ומורחים תערובת על דף עוגיות, משמינים עד לעובי של כ -1 / 2 אינץ ' ומניחים להתקרר. בעזרת כוס מים חותכים לסיבובים בגודל 2-1 / 2 אינץ ' ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
קמח חומוסקמח חומוס
קרם חיטהקרם חיטה
פטרוזיליהפטרוזיליה
עוגיותעוגיות
מורחיםמורחים
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
במחבת מטגן בגודל 12 עד 14 אינץ', מחממים שקדים, פלפל שחור, מלח ים וגרידת לימון על אש בינונית גבוהה ומבשלים 3 עד 4 דקות, תוך ערבוב מתמיד, עד שהם קלויים קלות ומוחדרים בניחוח לימון. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
גרידת לימוןגרידת לימון
מלח יםמלח ים
שקדיםשקדים
לימוןלימון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מחממים כמה סנטימטרים של שמן בישול במחבת גבוהה עד 375 מעלות צלזיוס. מטגנים דיסקי חומוס 4 עד 5 בכל פעם עד להזהבה, בערך 30 עד 45 שניות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מסננים על מגבות נייר ומפזרים תערובת שקדים ומגישים רק חם.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר