קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות1
ציון בריאות50
מגזין

פאנקו האדוק

פאנקו האדוק
ייתכן שפנקו האדוק הוא המנה העיקרית שאתם מחפשים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 1779 קלוריות, 99 גרם חלבון ו 108 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %53 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך panko, האדוק, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. וזה טוב. נסו האדוק אפוי, האדוק ממולא, ו Tex-Mex Haddock או בקלה מהמיקרוגל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מעל 500 מעלות.
2
חימום בחום גבוה יותר עבור זמן נמוך יותר שומר על הדגים לח - במיוחד עם חלב.דגים נקיים היטב. הקפד להתייבש היטב.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
חלבחלב
3
חתוך לחתיכות מנה שוות.
4
מניחים חלב ופירורי לחם בקערות נפרדות.משרים דגים בחלב. זה המפתח להפוך אותו לח.מעיל דגים עם פירורי לחם panko. הקפד להוסיף תיבול לפירורי פאנקו רגילים. אני משתמש אורגנו, פלפל, חרדל טחון-והוספתי פלפלים חריפים (אבל אני אוהב קצת תבלין בכל דבר). המפתח הוא להוסיף קצת תיבול לפירורי לחם Panko.לרסס צלחת בישול זכוכית עם פאם.
מרכיבים שתצטרך
פאנקו.פאנקו.
אבקת חרדלאבקת חרדל
פירורי לחםפירורי לחם
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
תיבולתיבול
אורגנואורגנו
פלפלפלפל
דגיםדגים
חלבחלב
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מניחים כל פילה מצופה בצלחת הזכוכית.
6
טפטוף מיץ לימון שווה על פני דגים.ממיסים חמאה במיקוואב.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
חמאהחמאה
דגיםדגים
7
טפטוף חמאה מומסת על דגים.לבשל במשך 15 דקות.תהנה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
דגיםדגים

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי להאדוק. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה-Alsace Willm Pinot Gris Reserve עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.