קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות5
ציון בריאות4
מגזין

פודינג וניל

פודינג וניל
פודינג וניל יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 289 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 11 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-5 מנות. אם יש לך קורנפלור, וניל שעועית, חלב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכונים דומים: פודינג וניל דל שומן, פודינג וניל, ו פודינג וניל.

הוראות

1
מערבבים חלב, וניל, סוכר ומלח בסיר בינוני ומניחים מעל חום בינוני, ערבוב מדי פעם. בקערת ערבוב בינונית, לטאטא יחד את החלמונים ואת קורנפלור כדי ליצור משחה. לאחר החלב מהביל ואת הסוכר התמוסס, בהדרגה לשפוך את הנוזל לתוך החלמונים, לטאטא כל הזמן, ואז להחזיר את התערובת למחבת ומבשלים על חום בינוני-גבוה, תוך ערבוב כל הזמן, עד שזה מגיע לרתיחה. המשך להרתיח, ערבוב ביסודיות וכל הזמן, במשך 2-3 דקות. כדי לבדוק אם הפודינג מבושל היטב, לטעום קצת—אם זה מרגיש בכל דרך גרגירים, להרתיח עוד דקה ולבדוק שוב.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
ונילוניל
סוכרסוכר
חלמון ביצהחלמון ביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מקציףמקציף
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
2
ברגע שהוא חלק לחלוטין לטעם, כוח דרך מסננת רשת בסדר וצינה על אמבט קרח, ערבוב מדי פעם כדי למנוע עור. לאחר מגניב, להתמזג עם בלנדר טבילה עד חלקה ומבריקה. ישמור במשך כמה ימים במיכל אטום נקי.
מרכיבים שתצטרך
קרחקרח
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
מסננתמסננת