קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות1
מגזין

פודינג מנטה שוקולד

פודינג מנטה שוקולד
אם יש לך בערך 10 דקות לבלות במטבח, פודינג מנטה שוקולד עשוי להיות מתכון סופר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני לנסות. לקינוח הזה יש 318 קלוריות , 6 גרם חלבון ו -10 גרם שומן למנה. מתאים ל-2 מנות. תמורת 91 סנט למנה , מתכון זה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו קקאו לאפייה, חלב סויה וניל, תמצית נענע ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון ספונקולרי של 24% , המנה הזו לא כל כך מרהיבה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו פודינג מנטה שוקולד , פודינג מנטה שוקולד ופודינג שוקולד צ'יה מנטה .

הוראות

1
במעבד מזון מערבבים את כל החומרים; מכסים ומעבדים עד לקבלת מרקם חלק.
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
מעבירים לשתי מנות קינוח. מקררים עד להגשה.

יין מומלץ: קרם שרי, יין פורט, Moscato Dasti

שמנת שרי, יין פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי לפודינג. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את NV Solera Cream Shery. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.