קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות12
ציון בריאות77
מגזין

פול, שום, ועשב קרוסטיני

פול, שום, ועשב קרוסטיני
פול, שום, ועשב קרוסטיני יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון טבעוני זה יש 400 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 17 גרם של שומן למנה. מתכון זה מ cookstr.com יש 1 אוהדים. אם יש לכם בגט, פול, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. נסו Fava Bean Crostini, פול ומנצ'גו קרוסטיני, ו Arugulan ו Fava-שעועית Crostini (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 149° (150C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מברשת שני הצדדים של כל פרוסת באגט עם 2 כפות שמן זית. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
בגטבגט
3
מורחים על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים במשך 15 דקות, או עד פריך וזהב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
בינתיים, לבשל את פול במים רותחים במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פולפול
מיםמים
6
מסננים ושוטפים מתחת למים זורמים קרים. שמור כמה שעועית לקישוט. טהור את השעועית הנותרת במעבד מזון עם שאלוט, שום, את הנותרים 1 כף שמן זית, ואת עלי טרגון. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
טרגוןטרגון
שמן זיתשמן זית
שאלותשאלות
שוםשום
שעועיתשעועית
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
7
ממש לפני ההגשה, מורחים את משחת פול שעועית על crostini מוכן.
מרכיבים שתצטרך
קרוסטיניקרוסטיני
מורחיםמורחים
8
מקשטים עם שעועית שמורות וזריפת פלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
שעועיתשעועית

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות סנטה Margherita קיאנטי Classico Riserva. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -27 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
קיאנטי איטלקי אותנטי עשוי מענבים הגדלים בלב אזור הקיאנטי קלאסיקו של טוסקנה. ביטוי מעודן של ענבים Sangiovese, עם חומציות משמעותית מ pH הנמוך של הקרקע באזור זה.ניחוחות היין האדום המורכב הזה נעים בין דובדבנים ושזיפים לפרחי גלדיולות ופלינט ארצי. טעמים טאני, אלון בגילאי הם בהירים ועגולים, עם גימור יבש, חם, ארצי.מומלץ ליהנות עם מנות טעימות מאוד, כגון רטבים מבוססי עגבניות, רביולי פטריות, בשר בקר או צלי חזיר, ובשר בשר צבי כדי פסיון. זה גם מעולה עם גבינות בוגרות.תערובת: 85% סנג ' ובזה, 15% מרלו וקברנה סוביניון