קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות32
ציון בריאות1
מגזין

פונדו שרימפס

פונדו שרימפס
פונדו שרימפס הוא חלב חינם, פסקטריאן, קטוגני ומספק כ 32 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 4 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 71 קלוריות. אם יש לכם שיפון, שרימפס זעיר, מזון גבינה מעובד, וכמה מרכיבים אחרים על היד, אתם יכולים לעשות את זה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 5 דקות. . אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 12% וזה די גרוע. מתכונים דומים: פונדו שרימפס בויאבז, צדפה, שרימפס ופונדו דגים, ו פונדו שוקולד & Swissmar ברזל יצוק פונדו סט בגידה.

הוראות

1
בסיר גדול, לשלב את הקרם של מרק שרימפס, שמנת של מרק פטריות, שרימפס משומר וגבינה. מבשלים מעל חום בינוני-נמוך, ערבוב לעתים קרובות, עד גבינה מותכת מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
מרק פטריות מוקרםמרק פטריות מוקרם
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מגישים על פרוסות לחם שיפון.
מרכיבים שתצטרך
3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט
שיפוןשיפון

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינוט גרי של סקייפול עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.