קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פופ-טארטס תות

פופ-טארטס תות
פופ-טארטס תות הוא צמחוני ארוחת בוקר. מנה אחת מכילה 480 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 24 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה של בון אפטיט יש 273 אוהדים. גשו לסופר וקנו קמח לכל מטרה בתוספת, שימורי תות, מי קרח ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה מושלם עבור יום האם. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: חמאת בוטנים וריבה פופ טארטס, עוגות פופ תות, ו תות " פופ טארטס".

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Buena Vista Chateau Buena Vista Pinot Noir. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.