קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

פופקורן חמאת בוטנים

פופקורן חמאת בוטנים
פופקורן חמאת בוטנים עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר ההזדקנות שלך. מתכון זה מכיל 8 מנות עם 418 קלוריות, 4 גרם חלבון ו-23 גרם שומן כל אחת. תמורת 65 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הרבה אנשים מאוד אהבו את המנה האמריקאית הזו. 1320 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך סוכר חום, מרגרינה, פופקורן למיקרוגל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וללא חלב. עם ציון של 30%, המנה הזו גרועה למדי. מתכונים דומים: פופקורן חמאת בוטנים, פופקורן חמאת בוטנים ופופקורן חמאת בוטנים.

הוראות

1
יוצקים פופקורן לקערה גדולה. בקערת זכוכית או פלסטיק מערבבים את המרגרינה, הסוכר החום והמרשמלו. מבשלים במרווחים של דקה במיקרוגל, תוך ערבוב בין כל פעם, עד שהתערובת נמסה וחלקה. מערבבים פנימה את חמאת הבוטנים עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים את התערובת המומסת על הפופקורן, ומערבבים במהירות כדי לצפות את התירס לפני שהוא מתקרר.
מרכיבים שתצטרך
7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

פופקורן עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Totus Tuus Cava. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-18 דולר לבקבוק.
טוטוס טווס קאווה
טוטוס טווס קאווה
Totus Tuus Cava מציג ניחוחות עזים של אפרסק, לימון וגרידת תפוז, עם מגע של ליקריץ. היין מרוכז, מישוש ודחוס בפה, בעל אופי ספוגי ואבני לטעמי ההדר, הבור והאניס שלו. מראה עושר וחיות בפה והגימור הבהיר ארוך.