קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות34
מגזין

פופקורן צ'ילי

פופקורן צ'ילי
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים אמריקאים, אז נסו פופקורן צ'ילי. המתכון הזה מכסה 28% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 31 גרם חלבון, 13 גרם שומן, ובסך הכל 934 קלוריות. מתכון זה משמש 12. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וצמחוני דיאטה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם חמאה, אבקת צ'ילי, פופקורן מוקפץ ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 80%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: פופקורן צ'ילי ליים, פופקורן גבינת צ'ילי, ו פופקורן גבינת צ'ילי.

הוראות

1
מניחים פופקורן בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
פופקורןפופקורן
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב את שאר החומרים.
3
מזלפים מעל פופקורן; זורקים עד לציפוי טוב.
מרכיבים שתצטרך
פופקורןפופקורן

ציוד

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

פופקורן עובד ממש טוב עם רוז נוצץ יין נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הרופינו הנוצץ רוז עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
רופינו נוצץ רוז
רופינו נוצץ רוז
רוז רוז נוצץ רופינו הוא טרי וריחני עם תווים של תות ורמזים קלים של עלי כותרת של ורדים. על החיך יש יין זה בועות אלגנטיות וחומציות מרעננת, המציע טעמים מפתים של פירות יער אדומים עדינים ופירות לבנים המשתהים עד הסוף.רופינו נוצץ רוז רוז הוא מהנה בפני עצמו כמו אפריטיף, אלא גם כבן לוויה מזון, זיווג היטב עם מגוון רחב של מנות, כולל דגים בגריל, עוף צלוי, סלטים ירוקים מעורבים.