קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות32
ציון בריאות0
מגזין

פחזניות גלידת דלעת מתובלות

פחזניות גלידת דלעת מתובלות
מתכון צמחוני זה משרת 32 . מנה אחת של מנה זו מכילה כ 2 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל של 173 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם מיץ לימון, ביצים, חלב וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 10 דקות. קיץ יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 15%. הציון הזה לא כל כך מצוין. נסו גלידת דלעת ללא נטישה, גלידת דלעת בריאה (טבעונית וללא גלוטן), ו קינוחי דלעת: פחזניות קרם דלעת (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול מחממים שמנת ו 1/2 כוס חלב עד 175; מערבבים פנימה סוכר עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
סוכרסוכר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הקציפו כמות קטנה מהתערובת החמה לחלמונים. להחזיר את כל המחבת, לטאטא כל הזמן. מבשלים ומערבבים על אש נמוכה עד שהתערובת מגיעה לפחות ל -160 ומצפה את גב כף מתכת.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
מחבתמחבת
3
מסירים מהאש. מצננים במהירות על ידי הנחת מחבת בקערת מי קרח; מערבבים למשך 2 דקות. מערבבים פנימה את הדלעת, הווניל, הקינמון, אגוז המוסקט והחלב שנותר. לחץ על נייר שעווה על משטח של פודינג. מכניסים למקרר למספר שעות או למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
קינמוןקינמון
פודינגפודינג
דלעתדלעת
ונילוניל
מוסקטמוסקט
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
4
מילוי גליל של גלידה מקפיא שני שלישים מלא; להקפיא על פי הוראות היצרנים. כאשר הגלידה קפואה, מעבירים למיכל מקפיא; להקפיא לפחות 2 שעות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
5
בינתיים, בסיר כבד על אש בינונית-נמוכה, מבשלים סוכר עד להמסה, כ -20 דקות. אין לערבב. מנמיכים את האש לנמוכה; מבשלים 5 דקות או עד שהסירופ מזהיב, תוך ערבוב מדי פעם. יוצקים במהירות על תבנית אפייה לא משומנת; מגניב ומעוך גס.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
סירופסירופ
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
בקערה קטנה שלבו את הקמח, הקינמון, הג ' ינג ' ר ואגוז המוסקט; מניחים בצד. בסיר גדול מביאים לרתיחה מים, חמאה ומלח.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
חמאהחמאה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
7
מוסיפים תערובת קמח בבת אחת ומערבבים עד שנוצר כדור חלק.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
8
מסירים מהאש; לתת לעמוד במשך 5 דקות.
9
מוסיפים ביצים, אחת אחת, ומקציפים היטב לאחר כל תוספת. ממשיכים להקציף עד שהתערובת חלקה ומבריקה.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
10
זרוק על ידי מעוגל כפות 3 ב. בנפרד על גבי ניירות אפייה משומנים.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
11
אופים בחום של 400 במשך 20-25 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
12
הסר לארונות תיל. מיד לפצל נפיחות פתוח; להסיר צמרות ולהניח בצד. מחק בצק רך מבפנים. פחזניות מגניבות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
13
בינתיים, בסיר גדול, שלבו את היין, הסוכר החום, החמאה, הדבש, מיץ התפוזים, הנענע, הציפורן, מיץ הלימון, הקינמון, הג ' ינג ' ר ומקל הקינמון. מביאים לרתיחה; מבשלים עד שהנוזל מצטמצם בחצי. מסננים תערובת יין, משליכים ציפורן ומקל קינמון. מחזירים תערובת יין לתבנית.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
סוכר חוםסוכר חום
מיץ לימוןמיץ לימון
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
חמאהחמאה
ציפורןציפורן
דבשדבש
מנטהמנטה
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
14
שלב עמילן תירס ומים עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים בהדרגה לתערובת יין. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
מיםמים
ייןיין
15
להגשה, סקופ גלידה לפחזניות שמנת; החלף צמרות.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
קרםקרם
16
מזלפים רוטב ומפזרים חתיכות ממתקים.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, קוביותחמאה, קוביות6(חוֹרֶף)חמאה, קוביותחמאה, קוביות1מקל קינמון (3 אינץ')מקל קינמון (3 אינץ')51 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.עמילן תירסעמילן תירס7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש6חלמוניםחלמונים4ביציםביצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,gingerroot טרי טחוןgingerroot טרי טחון5עלי נענע טרייםעלי נענע טריים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול מוצק חבילת דלעתיכול מוצק חבילת דלעת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2(חוֹרֶף)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב מלא, מחולקחלב מלא, מחולק