קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות34
מגזין

פחזניות סלמון

פחזניות סלמון
פחזניות סלמון עשויות להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים העיקרית שלך. מתכון זה משמש 2. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה הדמות שלך? למתכון זה ללא חלב ופסקטרי יש 174 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן למנה. לכו לחנות ואספו שימורי משמש, חומץ סיידר, נתחי סלמון) סלמון, ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. כדי להשתמש בחומץ סיידר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאי חומץ כמו קינוח. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. הציון הזה מוצק. נסו פחזניות סלמון מעושנות, פחזניות סלמון מעושנות, ו מיני פחזניות סלמון ושמיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
אופים קליפות מאפה לפי הוראות החבילה. בינתיים, שלבו את השימורים, חזרת וחומץ בסיר. מבשלים על אש בינונית במשך 5 דקות או עד לחימום. מערבבים סלמון ומחממים. כף לקליפות מאפה או מעל טוסט; מגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
מאפה פאי נוסף, לא חובהמאפה פאי נוסף, לא חובה
חזרתחזרת
משמרמשמר
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לשלב סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שלושה מקלות דורל כרם מוצא שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -55 דולר לבקבוק.
שלושה מקלות דורל כרם מוצא שרדונה
שלושה מקלות דורל כרם מוצא שרדונה
צבע יפה עם ניחוחות עסיסיים של יערה ופומלה בשלה. יין זה עשיר ועסיסי על החיך. טעמי פרי אבן, מרקם קרמי וגימור הדרים צמיג ממלאים את השרדונה הבהירה והתוססת הזו.