קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

פחזניות תבלינים

פחזניות תבלינים
ספייס פחזניות לוקח מסביב 40 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 1 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 144 קלוריות. מתכון זה משמש 24. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. גשו לסופר וקנו חמאה, סוכר, תערובת עוגת תבלינים, ועוד מספר מצרכים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 11%, המנה הזו די גרועה. דלעת ספייס קרם נשיפה, פחזניות ביצת תבלין דלעת, ו פחזניות קרם תבלינים דלעת ללא גלוטן דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
הכינו בלילת עוגה לפי הוראות החבילה. ממלאים 24 כוסות מאפינס משומנות או מרופדות בנייר מלאות בשני שלישים.
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
2
אופים בחום של 350 מעלות צלזיוס למשך 20-25 דקות או עד שקיסם יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
3
הסר למתלים. מגניב במשך 5 דקות.
4
מניחים חמאה בקערה רדודה. בקערה רדודה אחרת שלבו סוכר וקינמון. טובלים את החלק העליון של נשיפה חמה בחמאה, ואז בקינמון-סוכר.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
חמאהחמאה
סוכרסוכר
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מגישים חם.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הלנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק) עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
לנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
לנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
הצבע המבריק של בלאק לייבל מזכיר את גווני הקש האופייניים לפינו נואר, עם נצנוצי ענבר. הוא תוסס בחליל, עם זרם עדין של בועות מתמשכות. הניחוחות הטריים שלה משלבים את הרושם של חיוניות וריחות באביב, יחד עם רמזים של טוסט ודבש. על החיך, זרי פירות בשלים והדרים יוצרים תחושה של שפע ועם זאת קלילות.