קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

פטריות ממולאות דלות שומן

פטריות ממולאות דלות שומן
פטריות ממולאות דלות שומן דורשות כ 25 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 60 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 6. גשו לסופר וקנו שמנת, עירית, פטריות, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך עצום מרהיב ציון של 38%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון טוסט צרפתי ממולא בריא עם פב & ג'{דל קלוריות, דל שומן, חיטה מלאה}, טוסט צרפתי ממולא בריא עם פב & ג'{דל קלוריות, דל שומן, חיטה מלאה}, ו טוסט צרפתי ממולא בריא עם פב & ג'{דל קלוריות, דל שומן, חיטה מלאה}.

הוראות

1
הסר גבעולים מפטריות; הניחו כובעים בצד. קוצצים גבעולים, שומרים 1/3 כוס (זורקים גבעולים שנותרו או שומרים לשימוש אחר). בקערה שלבו את פירורי הלחם, השמנת החמוצה, גבינת הפרמזן, העירית, המיונז, החומץ, רוטב הפלפל החריף אם רוצים וגבעולי פטריות שמורים; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
פרמזןפרמזן
פירורי לחםפירורי לחם
מיונזמיונז
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
פטריותפטריות
חומץחומץ
עיריתעירית
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים כובעי פטריות על תבנית עם נייר אפייה מצופה בתרסיס בישול; ממלאים בתערובת פירורים. לצלות 4-6 אינץ'. מהחום במשך 5-7 דקות או עד להשחמה קלה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
פטריותפטריות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

פטריות ממולאות עובדות ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות וילה ג ' ולנדה מוסקטו ואפרסק. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-14 דולר לבקבוק.
וילה ג ' ולנדה מוסקטו ואפרסק
וילה ג ' ולנדה מוסקטו ואפרסק
צבע מבריק, צהוב קש, די אינטנסיבי וארומטי. נוצץ טעים בטעם אפרסק עדין ומתוק. מושלם עם קינוח ובמיוחד עם מאפים