קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות18
ציון בריאות1
מגזין

פטריות ממולאות סרטן En Croute

פטריות ממולאות סרטן En Croute
זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. עם כפית ציון של 18% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: פטריות ממולאות סרטן, פטריות ממולאות סרטן, ו פטריות ממולאות סרטן.

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים גבינה וסרטן בקערה קטנה. מחלקים תערובת סרטן בין כובעי פטריות הפוכים, מלית הפטריות. בזהירות להניח 6 גיליונות של בצק פילו על גבי אחד את השני, צחצוח כל גיליון אחר עם חמאה מומסת.
מרכיבים שתצטרך
מאפה פילומאפה פילו
פטריותפטריות
מילוימילוי
חמאהחמאה
גבינהגבינה
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
חותכים פילו לאורכו במורד המרכז ולאחר מכן לחתוך כל חצי ל 3 חתיכות כדי להפוך 6 מלבנים.
4
מניחים פטרייה, צד גבינה למעלה, במרכז כל ריבוע. מתבלים במלח ופלפל. הרם צדדים של מאפה על פני פטריות כדי לדמות חבילות קטנות וליצור "צוואר", צובט קצוות יחד כדי לאטום. חזור על ההליך כולו 2 פעמים נוספות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטריותפטריות
גבינהגבינה
5
מניחים על תבנית אפייה משומנת ומברשת עם ביצה מוכה.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים במשך כ 15 דקות עד מאפה הוא פריך וזהב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מגישים חם.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

פירות ים בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, מוסקדט, וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.