קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות55
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פיטאס ממולא חומוס

פיטאס ממולא חומוס
מתכון זה מספק 4 מנות. עם 176 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. אם יש לך קליפת לימון, מלפפון, פיתות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. מתכונים דומים: חומוס טלה יווני, פיתות טלה מיני עם חומוס אפונה, ו חומוס פיטס עם פטה-סלסה זית.

הוראות

1
מערבבים קליפה וחומוס. מחלקים תערובת חומוס באופן שווה בין 8 חצאי פיתה (כ -1 1/2 כפות כל אחד). מחלקים חסה, מלפפון, צנוניות, בצל, וגבינה באופן שווה בין חצאי פיתות.
מרכיבים שתצטרך
2
מפזרים פלפל.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

חומוס עובד ממש טוב עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. ה-Markus Huber Sparkling rosé עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Markus הובר רוז נוצץ
Markus הובר רוז נוצץ
צבע סלמון בהיר עם משחק זהב אדמדם של אור, עדין, persistet musseux, עדין, טרי מאוד animating האף, פירות ותבלינים עם רמזים של דובדבנים טריים גרגרי יער, הערה מתוחכמת של הדרים. יבש, פרי מונע עדיין שמנת על החיך, ארוגים דק עם חומציות אלגנטית ותמצית מינרלים, מבנה הרמוני מאוד.